Gå til innhold

Når pakket dere vekk babygym'en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet ungene å intressere seg for babygym? Min er 6 mnd, mer opptatt av å ligge på magen men.. Har en til låns som hadde vært greit å rytte bort før jul. Vil jeg angre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fortsatt babygymmen fremme, men tror jeg skal pakke den vekk etter jul. Blir lite brukt, utenom når han åler seg over den.. :P

Skrevet

Hei :) Vi pakket vekk babygymmen når gutten var litt over 6 mnd. Da hadde han rett og slett ingen interesse av den lenger. Kjøpte også da endel leker som var beregnet på 6 mnd og oppover. Merket at han likte bedre disse enn disse andre "baby-lekene". Jo mere lyd jo bedre ;) hehe. Så jeg ville absolutt ikke hatt noen betenkeligheter me å rydde den bort før jul :)

Skrevet

4 mnd. Hun rullet aldri når hun hadde lekene hengende rett over seg, så nå ligger hun kun på matte med lekene rundt seg i stedet.

Skrevet

Jenta mi brukte babygymmen kun 1,5 mnd.. Hu gadd rett og slett ikke å ligge inni der.. Hun har alltid vært veldig nysgjerrig og skal følge med på alt som skjer..

Men lekene som hører til har hun alltid lekt med, og har først nå begynt å miste interessen.. Hun er nå 6,5

Skrevet

takk! Da har jeg levert den tilbake og satser på vi får mye nytt og gøy til julen rett om hjørnet.

Skrevet

Haha, vi pakket den bort nylig(10 mnd) for vi er fryktelig trege og har dårlig plass, men hun sluttet å interessere seg for den rundt 4 mnd. Når hun var 5 mnd begynte hun å krype(eller åle seg som noen sier) og da ble den ikke morsom lengre.

Skrevet

Oi, så raske babyene deres er i utviklingen da (er vel min som er treig, hehe). Han er fem og en halv måned og synes nå at babygymen er topp, tipper han vil bruke den ganske lenge ennå! Han hater å ligge på magen da, så det gjøres bare når mamma vil at han skal trene på det. Han snur seg ikke selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...