Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Kommer akkurat fra tidlig UL hos Dr. Heggelund på Åråsen. FOR en morsom opplevelse! Jeg er førstegangs så alt er nytt for meg og dermed ekstra spennende. Ble veldig overasket over hvor mye vi faktisk så, armer og bein, en liten nesetipp, hoppet og danset og vinket til oss *smelt*! Jeg var etter min beregning 10+5 idag, men på UL viste fosteret str 42 mm, som tilsvarer 11 uker, en liten todagersjustering der altså Alt så veldig fint ut, og fikk beskjed om at en tidlig nesetipp var et godt tegn til ingen kromosonfeil, i tillegg ble det målt nakkefold og alt var normalt der. Lille nurket hadde uansett vært hjertelig velkommen til verden, men utrolig godt å vite at alt er bra med den lille:D Nå er det ikke lenge til jeg fyker avgårde til 2. trim, noe jeg har sett veldig frem til men ikke helt turt å håpe på. Håper vi alle treffes der inne etterhvert!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Å, så betryggende! Gratulerer med vel overstått 1. hinder, og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå