Mamma`N Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 jeg er 2 dager på overtid....megagiga lei alt sammen...oppdaget slim med litt friskt blod i, i dag morges...kan dette bety at det er veldig nærme?? takknemlig for ALLE svar:)
magica fra tryll Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Det kan nok faktisk være;) Høres ut som slimproppen er iferd med å gå,-en dag eller 2 tenker jeg...Lykke til!
Mamma`N Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2010 slimproppen har gått for ca 2,5 uke siden. har gått med 2-3 cm åpning siden da......
magica fra tryll Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Ok:) Den kan ofte gå litt i biter og flere runder. Men når den er blodblandet er det gjerne fordi det skjer mer åpning og modning "der nede". Kjenner du noe murring eller noe da?
Mamma`N Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2010 kjenner ingenting, det er det som er frustrerende:) er nok en smule utålmodig. har blitt strippet 3 ganger i tillegg...forrige sv.skap førte strippingen til fødsel, nå skjer det ingenting:)
Beibi2014:) Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Hei.... Sånn startet dagen min igår. I natt har jeg hatt utrolig mye murringer og vonde kynnere. Nå idag merker jeg ingenting, kjempe skuffet men har 2 dager til ul termin og menstermin er ikke før om 4 dager. Men husker fra forgje fødsel at jeg ikke hadde noe tegn i det hele tatt, før vannet plutselig gikk og da gikk alt veldig fort. Det var to dager før termin. Lykke til, håper virkelig det setter igang hos deg i løpet av dagen.. Slitsomt å gå å vente på slutten.....
:o) :o) :o) Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Hei:) Min fødsel startet med at det var litt utflod med blod på papiret etter jeg hadde vært på do.. Etter noen timer begynte riene. Så du er nok ikke så langt unna mål;) Lykke til!!!
Mamma`N Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2010 Tusen takk for svar jenter...huff fåper så veldig det skjer noe snart...er så lei, sover ikke om natten og alt er bare dritt:) vanskelig å holde humøret og tålmodigheten oppe når man har en liten en på 3,5 år fra før... sist gikk vannet uten forvarsel kl 4 på natten, så jeg venter og venter nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå