Gå til innhold

Andre symptomer enn med første mann ? Flere ?

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Ikke lett å være på jobb om dagen.Sitter bare å gaper! Hadde det ikke sånn i 1 svangerskap.Sov 3 timer på sofaen i går kveld,så var det rett i seng igjen når jeg våkna igjen.

Synes det er litt "spennende" at ting er litt forandret denne gangen,føler meg som en en "oppblåst-illsint-flodhest-som-går-på-autopilot".... Sist gang var jeg bare gravid liksom :P Spennende rett å slett...

Den berømte kvamlem og spyinga alle snakker om hadde jeg ikke første gang eller nå... regner ikke med den kommer heller !

Flere som merker forskjell fra første svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er seks uker på vei og foreløpig merker jeg ingenting. I mitt første sv.skap hadde jeg vondt i brystene fra to dager før IKM og kvalmen kom noen dager etter positiv test. Nå merker jeg ingenting, foruten at jeg er litt mer irritabel noen dager.

Skrevet

Det er stor forskjell på mine svangerskap i allefall.

1.sv.sk: spydde i 3 mnd

2.sv.sk: myye kvalm, men spydde ikke, i 3 mnd

3.sv.sk: overhode ikke kvalm

4.sv.sk: Litt kvalm hvis jeg ble sulten eller presset meg, samt litt svimmel. Dette har gått over nå (uke 11+6) Har hatt en kraftig blødning i dette sv.sk, men alt ser greit ut. Har vært på 2 UL. Har i tillegg vært veldig trett til nå i dette sv.sk. Håper dette gir seg også etter hvert.

Skrevet

Å jada..her er mye anderledes. Første gangen hadde jeg innmari vondt i begge brystene og de ble fort større. I senere graviditer har dette slett ikke vært et tema.. Kanskje kroppen forandrer seg litt også etter å båret frem et barn. Ja, det er jo litt spennende -blir jo så man sammenligner, men det er vel ikke noe som er "normalt" eller "unormalt", jeg mener ti kvinner har ti forkjellig opplevelser rundt akkurat dette. Lykke til med spiren din, koslig :)

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg er gravid for 4. gang. Har to barn og en SA i uke 14, og når altså fjerde svangerskap, men 3. barn.

Alle svangerskapene har vært veldig forskjellige med tanke på kvalme og trøtthet o.l.

Med nr 1 var jeg ikke kvalm, men veeeldig trøtt.

Med nr 2 var jeg ekstremt kvalm, men ikke så trøtt.

Nr 3 (SA): var jeg litt kvalm, ikke noe særlig trøtt, men veldig kraftig hodepine.

Nr 4: Ingenting kvalm, men ekstremt trøtt.

Merkelig at man kan reagere så forskjellig på de samme hormonene :)

Skrevet

sist gang hadde jeg INGEN symptomer..

denne gang:

*kvalmen (har ikke spydd)

*fryser hele tiden

*er trøtt hele tiden

*ingen energi når jeg kommer hjem fra jobb!

men nå er jeg 12 uker (skal vel over til 2.trim.) og nå har alt forsvunnet, så håper det ikke kommer tilbake igjen:)

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Passet symptomene dere hadde første svangerskap med kjønnet på barnet ?:)

Er litt usikker hva jeg får.....

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg har to døtre, og to ulike svangerskap, så i mitt tilfelle hadde ikke det noe å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...