Gå til innhold

dager igjen, fredag 10/12 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

72 dager igjen til termin:) Men vet jeg blir satt igang / ks 1-15 uker før termin men har ikke fått klar dato for dette ennå... Dato får jeg på neste legekontroll på sykehuset 22/12! Så derfor teller jeg fortsatt ned mot termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager igjen, og har det ikke travelt med å få han ut!! ;)

Skrevet

7 dagerigjen :) Det nærmer seg. Gleder meg masse til jeg har veslejenta i armene mine nå :)

Skrevet

35 LANGE dager igjen, misunner dere som har korte dager igjen =(

Skrevet

41 dager igjen :) høygravid i morgen :-)))

Skrevet

3 dager igjen, og helt sikkert et år til etter det. her skjer det LITE, bortsett fra at jeg har hatt kynnere og vondt i 3 måneder...

Skrevet

Her er detoså 7 dager igjen. Å kynnerer er det nok av...

Er ikke plaget av kynnere på natta men de er desto sterkere på ettermiddagen og kvelden. Lillegutt beveger seg veldig og det gjør det ikke bedre.

Det er mye mindre smertefullt med førstemann enn andremann, men selve fødselen er nok lettere :)

Skrevet

6 dager.....klar som et egg og litt til. Mer og mer kynnere m smerter. Ikke bare en mage som spenner seg, så er lov å håpe at det er et tegn på at noe skjer snaaaaaaaart. Har bedt julenisssen pent om forskudd på julegaven i år ev om den ene luka i kalenderen kan åpnes:-D Så sitter da å venter pent jeg

Skrevet

25 dager igjen her. Synes det er fascinerende å lese om alle dere som er så klare, og vil omtrent at babyen skal komme før tiden... Jeg er overhodet ikke klar! Tusen ting som må ordnes, og mange tanker som skal sorteres. Men det er ikke sagt at vi gleder oss veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...