Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror jeg skal bli gal. Faktisk var det mitt første graviditetessymptom denne gangen. Tenkte jeg måtte dra til legen, men så drøyde jeg det noen dager, og i mellomtida kom jeg på at mensen var sen. Vel, uansett. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er hver natt, flere ganger om natta. Jeg våkner og holder på å fryse ihjel. Og så sliten og trøtt som jeg er uansett, så skulle jeg gjerne hatt noen rolige netter uten for mange oppvåkninger. Noen tips?
drømmehjerte Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg skjønte ikke helt. Fryser du når du svetter? Jeg er ikke gravid, men våkner flere ganger om natta,noen ganger av at jeg svetter og jeg aner ikke hvorfor. Men hvis du fryser kan du prøve med en varmeflaske. Og dersom du svetter så..kan du jo ha åpent vindu eller bruke en tynn dyne kanskje? Er du gravid?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Ja, kaldsvetter. Svetter ikke fordi jeg er varm, og når jeg da til slutt våkner er jeg nesten våt over hele kroppen. Og da fryser jeg ennå mer. ... Det er så utrolig slitsomt. Ja, er gravid, 9 uker. Var ikke sånn med dattera mi, så derfor jeg spør om det er "normalt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå