Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 den lukta å den smaken hadde jeg når jeg gikk med den første å.. hmmm kanskje det ligger en liten spire å lurer immi magen min nå)) hmmm spenende tid framover t jeg kan teste=))))) skal ikke ha mens før om 10 dager.. off leeenge å vente med å teste:( hvor lenge er det igjen til dere kan ta en test??=))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Tok test for to dager siden som viste positiv!! :-) Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 åååå så artig:))) gratulerer så mye med spiren kos deg masse med graviditeten å god jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 åååå så artig:))) gratulerer så mye med spiren kos deg masse med graviditeten å god jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 hva var ditt første symtom på at du va gravid?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 noen andre som har hatt sånne rare lukter å smaker ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå