Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Er andre møte vi har etter at jeg ble valg som foreldrerepresentant for avd i bhg . 1 møte stilte jeg ikke på pga at jeg hadde en spontan abort (sa at jeg var syk .) I dag var det et nytt møte og når jeg hentet sønnen min møtte jeg han som er vara rep og han spurte om jeg viste at det var møte i dag. Jeg sa jeg viste det og at jeg kom på møte . Jeg ,sønnen og mannen min dro til et kjøpesenter for å handle litt før møte og når vi kom ut fra kjøpesenteret så vi at bilen vår hadde et flatt dekk . Mannen min prøvde og få løs reservedekket og sette det på ,men fikk det ikke løs .Ringte til naf for å få de til å komme ,men de kunne ikke komme på 2 timer ! Så da mistet jeg møte, måtte bet 500 kr i taxi hjem og 300 kr til naf for at de skal taue bilen på verksted Men de som sitter i fau må jo tro at jeg ikke gidder å stille opp og bare kommer med dårlig unnskyldinger Syns det er så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå