tigergutt<3 Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Og på det værste så føles jeg rett og slett alvorlig hoven i kjønnsleppene. Har hatt plagene i 6-7 uker nå og håpet det bare ville bli bort. Det kom da utfloden økte..... kan det være andre ting, kan det være farlig?
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har litt kløe innimellom, da pleier jeg bare smøre på med litt canestensalve. Da forsvinner det med en gang, så jeg har tydeligvis ikke noe innvendig. Men økt utflod kan jo være ett lite grunnlag for økt kløe også. Har du prøvd noe salve?
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Har hatt noe av det samme, kløe, svie og utflod, og fikk legen til å sjekke på kontroll på fredag. Liker ikke å ta mer medisiner enn jeg må, så syntes det var greit å få sjekket det når jeg først var hos lege. Hun tok en rask titt, og kunne konstatere sopp både utvendig og innvendig, og ba meg kjøpe Canesten kombinasjonspakning som fåes reseptfritt på apoteket. Det består av Canesten salve som smøres i og rundt skjedeåpning, og en "tablett" som settes i skjeden. Etter to dager var både kløen, svien og den økte utfloden borte! Kremen skal man fortsette å smøre inntill et par dager etter symptomene er borte. Så kan jo være et tips å prøve det
tigergutt<3 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 tusen takk, tar meg en tur på apoteket i morgen.... fint om det forsvinner før fødsel....
Februargutten <3 Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Canesten er veldig effektivt. har prøvd det selv Det du må huske på er at vaginaltabletten skal settes inn så langt du kommer med fingeren når du er gravid, ikke hylsen. (men det står jo på pakkeanvisningen...) Så anbefaler jeg deg å bruke kremen mer enn ett par dager etter symptomene er borte, da risikerer du mye mindre å få det igjen Økt utflod kan ofte være et symptom på at du har fått sopp, ikke omvendt Og husk at hvis du hygger deg med mannen så må han få samme behandling med canestenkrem! Ellers så kan dere fortsette å overføre dette til hverandre Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå