VitaVitale med knøtt i magen Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Heihei. I forbindelse med egginnsetting har klinikken sagt at man helst ikke skal ha sex/orgasmer på en uke for å unngå sammentrekninger i livmoren, men det burde vel være trygt etter 6 dager vel? Jeg klarte ikke å holde meg idag, måtte bare gjøre det.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hei! Vi fikk det motsatte rådet:) Orgasme skal hjelpe sædcellene på vei oppover når man blir gravid på den vanlige måten - men sexlyst og orgasme øker også blodsirkulasjonen til livmoren, som gir bedre forhold for det voksende egget - og man lurer på om sammentrekningene gjør at slimhinnen i livmoren lettere kommer i kontakt med egget og gir det feste. Så vi ble mer eller mindre oppfordret til å ha sex "på mine premisser" i tiden etter innsetting Har funka fint, det - godt på vei med barn nr 2 ! Tvi tvi!
VitaVitale med knøtt i magen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Takk for svar Synes det er rart jeg fikk forbud da, men uansett så gikk det fint å holde seg de dagene, men det ble vanskeligere etterhvert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå