*søtesmå* Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Har selvfølgelig ikke ett i hus og må levere urinprøve hos legen i morra. Hva kan jeg bruke?
Lemonia Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Hva som helst som er rent. F.eks. barnematglass e.l.? Legekontorer har også urinprøveglass på toalettet (eller du kan få i skranken) så du kan også vente og heller ta prøven der.
*søtesmå* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 Takk:) Da blir det nok barnematglass. Satser på at de er helt tette!
mamman til to gutter Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har aldri fått et sånn glass tett, så jeg ville heller funnet et annet glass. Uansett bør du forsøke å oppbevare det stående til du får levert det.
*søtesmå* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2010 Testet og barnematglass funker ikke... ikke tett... Tips?
tussemor <3 <3 Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Pilleglass Jeg vasket og kokte en tom fluor boks sist jeg leverte urinprøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå