Gjest Supperådet Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 uten nøtter. Den store seige amerikanske typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Se på www.detsoteliv.no Der ligger det mange oppskrifter på ulike cookies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 har prøvd mange forskjellige, men finner ikke "den perfekte". Vil derfor gjerne ha tips til en oppskrift som noen har prøvd og vet er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fifrildi Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Slike: Du kan droppe nøttene altså. http://fremfraskyggene.blogspot.com/2010/12/chocolate-chip-cookies-oppskrift.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk! den så god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristina85 Skrevet 10. desember 2010 #6 Del Skrevet 10. desember 2010 jeg synes faktisk de gule og røde toro posene med cookies er utrolig gode. jeg har prøvd uttallige oppskrifter uten å få noen særlig gode cookies, men disse er en suksess hver gang, bare å tilsette egg og olje ( eventuelt flytende margarin). Prøv den å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2010 #7 Del Skrevet 10. desember 2010 prøv mine;) De finner du sammen med masse annet godt hos villaperlesukker;) www.villaperlesukker.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 10. desember 2010 #8 Del Skrevet 10. desember 2010 Rema 1000 deig er langt under min verdighet;) Men dine cookies så veldig gode ut:) Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2010 #9 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, om du fant min oppskrift(den hun har tipset om) så er den god. Den er amerikansk og utprøvd og oversatt av meg og blir myyye brukt hi hi, har nesten alltid en pølse i frysen i tilfelle ullfelle rottefelle;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 10. desember 2010 #10 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå trodde jeg det var din blogg, men ser nå at jeg leste feil:) Takk for tips uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå