to trollunger:) Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei:) Jeg er "ny" her inne.. Var her da jeg ble gravid med første og andremann, men har nå snoket endel her de siste dagene... Hadde el ca 28-29 nov, begynte med kaftig kvalme (ikke oppkast) lørdag 4 des og den varte til tirsdag 7.. Har hatt ubehagelige mens murringer siden den 4. og de er der enda... Har vært trøtt de siste dagene og på mandag som var sloknet jeg kl 19 når barna hadde lagt seg og sov til de vekket meg kl 7 morgenen etter.. er veldig sulten hele tiden også.. Har svidd av 7 g.tester (vet det er bare waste of money så tidlig) men årsaken er at alle testene blir positive det første minuttet, for så å bli hvite.. Noen flere som har opplevd dette? Altså det kommer to streker det første min og blekner for så å bli helt vekk innen de 3 første min... Skjønner ikke noen ting jeg.... På forhånd takk for alle svar:)
mammas skatter <3 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 hei. første gongen e har hørt den versjonen av testene. bruker du forkjellige merker?
to trollunger:) Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Har tatt en cb og 6 first response... Jeg har heller aldri vært borti noe liknende før... rare greier:(
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Så rart, når har du IKM? Håper det betyr at du er gravid da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå