Gå til innhold

Engstelig.... noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om det er noen her inne som kan berolige meg litt. Jeg er 20+4 og er super stressa for at noe skal skje. Jeg har tidligere mistet i uke 14 pga strep B og har gått og testet meg hver 14 dag frem til uke 15 og de har vært negative. I uke 15 fikk jeg ny lege og beskjed om at dette tester man ikke for før senere i svangerskapet men skulle få en ekstra test i uke 22 siden jeg maste meg til det. Klarte etter en stund å slå meg til ro med det men de siste dagene så har jeg fått fullstendig panikk. Det fordi jeg har fått litt utflod, ikke mye men er redd for at dette kan være tegn på infeksjon selv om jeg også vet at dette kan være normalt. Føler at legen min syntes jeg er overhysterisk og vet snart ikke hva jeg skal gjøre eller tro.

Noen tips for å roe meg ned eller noen med samme erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-)

Har du fått bekreftet at du mistet pga strep.B ? Jeg hadde det i forige svangerskap og alt jeg fikk vite er at de følger litt ekstra med på ungen når den er født for det er visst en bitte liten fare for infeksjoner etter fødselen. Legen min sa nå til meg da jeg nevnte jeg hadde det sist at det tester de ikke før langt ute i svangerskapet og at omtrent 30%av alle gravide har det. Jeg visste ikke at det kunne føre til abort. Håper ikke jeg blander med noe annet, men mener det var step B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...