Gå til innhold

Er det ikke LITT rart at et mann i femtiårene kun poster masse quizer han har vært flink til?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor det?

Kanskje han kjeder seg og liker å ta tester på nett?

Synes forøvrig det han gjør er langt mindre rart enn dette innlegget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart, fordi det virker som om han ønsker bekreftelse, eller å fortelle alle hvor flink han er. Og det synes jeg er litt pussig atferd fra en mann i femtiårene. Siden det ikke skjer noe annet på siden hans altså.

Men det var det bare meg som syntes det var rart da. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent på fb som KUN skriver innlegg når hun har kjøpt seg nye sko. Så sånn ca 1-2 ganger i mnd er statusen "da står 2 par nye deiligheter fra Bianco i gangen . YEAH!!!!"

Det synes jeg er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg tenker over alt og ingenting hele tiden, men noe sånt hadde jeg aldri funnet på å tenke over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk på FB er rare. FB er et annet land der man gjør alt man ikke gjør i virkeligheten og får vite ting om mennesker man bare halveis kjenner som man ikke ønsker å vite.

jeg hadde en venn på FB som i 6 måneder la ut bilde av alt hun spiste. og da mener jeg ALT. frokost, lunsj, middag, kveldsmat og mellommåltider.

etter 6 måneder kolapset jeg og slettet henne som venn, selv om vi i virkeligheten kommer bra overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. saaant nok ;)

Men det jeg mente er at jeg er en person som tenker over de rareste ting og får med meg det meste av detaljer (forferdelig slitsomt til tider faktisk),men altså ikke noe sånt som dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...