Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Kunne ikke se andre ting som kunne stemme med datoer? Har ikke kikket på slikt før, men ser mange her viser til nav.no så nå skulle jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Her har hjelpestønad og grunnstønaden kommet allerede. Tror det var den 3. eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 3.? Når pleier du å få det da? Her pleier jeg å få det rundt den 20. hver mnd- vanligvis litt før;) Så om jeg får det den 10. (som det står på supplerende stønader) så er jo det tidlig. Hvorfor fikk du da den 3. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vet ikke, men den var nå komt.... Den kom ikke nå, for da bruker den å komme sammen med overgangsstønaden(noe den ikke gjorde). Og alle utbetalinger i desember er tidligere enn normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå