Novemberknøttprøverigjen Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Heisann! Lyst til å spå meg? Jeg lurer veldig på når spiren vår sitter. Jeg er født 050275
zassy☆ Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Hei, greier ikke se noe rundt dette i kveld, skal prøve å se på deg på nytt en annen dag hvis jeg husker på det Men ville bare si fra at jeg har har sett at du spurte. Ønsker deg lykke til.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Takk for det. Vi håper jo at vi lykkes snart.
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Hei igjen, jeg greier bare ikke se deg så godt, så det jeg sier må du ta med en stor klype salt, føles ikke så bra å si noe når jeg føler meg veldig usikker, men det jeg ser her og nå er mai måned, føler det kommer til å ta litt tid, men jeg ser en graviditet. Ønsker dere lykke til og håper det blir raskt klaff! Klem
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2010 Takk for tilbakemelding.Blir spennende om det blir klaff da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå