Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvilke butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Catch, fordi jeg jobber der, og Kappahl når jeg har sjansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Gap, Talbot, Gymboree, HM, Zara, Name it, Lindex, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 HM, Name it, reflex. Handler liiitt på Lindex og kapphal om jeg finner nor fint jeg bare må ha. Handler aldri på cubus lengre, da klærne derfra har en passform som ikke passer min lange slanke gutt. De passer i lengda, men er altfor store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Butikker med Name-it og Exit. Ellers får jeg mye fra byttepartys, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 Av billigbutikker foretrekker jeg Lindex og Name It. Ellers liker jeg godt Hummel, Levis, Gap, Katvig, Moonkids. Disse merkene handler jeg helst på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 HM, name it og Lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Del Skrevet 9. desember 2010 HM, har også bestilt endel fra Ellos. Nå har størstegutten blitt såpass stor at han også har begynt å kaste lange øyne inn i Session-butikken, så fremover blir det nok mye derfra også. Minsten arver mye fra storebror. Den gang de var 1-3 år handlet jeg mye på Name It, men nå blir klærne "feil" for motebevisste smågutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå