Gå til innhold

Treff i Sandefjord 5. januar

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Nå har jeg flyttet på dato igjen.. Er bortreist hele uken etter når jeg hadde satt opp treff - 12.01 - og vil så gjerne være med så håper alle dere som har sagt ja til 12.01 kan komme 05.01 istedet :-) Hadde vært veldig koselig å få en koselig barsel- og trillegjeng sammen så håper det blir flere som kommer:) Meld dere på så bestiller jeg bord utfra hvor mange som kan:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142658467-treff-i-sandefjord-5-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har veldig lyst til å være med, men mannen har trening og kamp den dagen, så da må jeg være hjemme med guttene mine... Håper å få vært med på neste treffet, men er litt avhengig av at det ikke blir en onsdag:P Kos dere, så sees vi nok etter hvert! Har forresten termin i juni 2011:)

Hei, skulle gjerne vært med på dette treffet, men jeg har vært innlagt på sykehus siden 5 desember. Ser ikke ut til at jeg slipper ut før etter fødsel,

var så uheldig og fikk kyssesyken så har vært og er fremdeles veldig syk. Har termin den 24 januar så det nærmer seg med stormskritt :) Men jeg blir gjerne med på treff ved neste anledning.

Annonse

Hei! Så gøy at så mange er med! Har ikke bestilt bord ennå - bestiller i morgen tenkte jeg. Hvis flere melder seg på etter det ringer jeg bare og reserverer flere plasser - regner ikke med det er fullt på en onsdag:)

Jeg flyttet til sandefjord i fjor så har bare bodd her i ett år. Mannen min er herfra. Sees tirsdag - blir koselig!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...