teddydamen Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 hva i alledager skal jeg tro når fastlegen sier til meg at livmoren min tilsier at jeg er minst en mnd lengre på vei enn ventet, og at hcg nivået er høyt?? har tvillinger i fam, så har tenkt litt på d siden jeg ikke kan forstå at jeg skulle vært en mnd lengre på vei, siden jeg 1 uke før ventet mens testet negativt, burde ikke den vært positiv hvis jeg er en uke lengre enn beregnet?? er nå 11 uker på vei... noen som har vært borti dette??
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Har ikke erfaring med dette, men det burde vel være enkelt å fastslå om du går med tvillinger med en kjapp UL. Rart han ikke henviste deg hvis han mente du var "for mye utviklet" i forhold til antall uker på vei. Hvis du forteller at du har tvillinger i familien og sier at du mistenker dette, så må han vel sende deg på tidlig UL??
teddydamen Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2010 hehe ja hun hennviste meg videre... men gudene må vite hvor lang tid d tar før jeg kommer til.... bare håper virkelig jeg kommer til før jul eller i romjulen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå