Lady`83 Skrevet 30. desember 2010 #151 Skrevet 30. desember 2010 Hei.. Prøver å legge inn ff kurven igjen... Perioden begynnte som tidligere nevnt, en dag før.. Og har i følge BC el 18 og ikke 19 , som ff viser... Noen som er gode på å lese charten... http://www.fertilityfriend.com/home/1db409
CI82 Skrevet 30. desember 2010 #152 Skrevet 30. desember 2010 Det er ikke godt å si. Kan hende ff tar feil en dag eller to ja. Jeg tenker at du kan ha hatt EL både dag 17, 18 og 19. For meg pleier det å være dagen etter den laveste tempen. Så bra at dere andre har stiging i tempen og sannsynligvis har hatt EL Det er veldig fint å bli kjent med kroppen sin og tempen. Føler jeg også begynner å skjønne hva som skjer når. Selv om det er litt kjipt å få mensen, så er jeg hvertfall fornøyd med at alt stemte ifølge temperaturene.
Metti er håpefull Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #153 Skrevet 31. desember 2010 I dag stek temperaturen igjen ! Så gøy nå må den bare stige og stige ) når eg sko stå opp så kjentes det ut som magen var for kort !! Akkurat som litt støl i magen Har og ømme pupper enda ; )
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 31. desember 2010 #154 Skrevet 31. desember 2010 Ja, det er gøy når man ser sammenheng mellom ting, og blir godt kjent med seg selv, og ser at kroppen arbeider som den skal Tempen min var samme som i går den.. =/ Er nå fortsatt redd jeg ikke har hatt EL, selv om FF har satt EL den 28. desember.. Håper den stiger igjen i morgen! Reiser til syden den 14 januar, og til da vil jeg enten være ferdig med TR, eller ha positiv test. Vil IKKE (!!!) ha TR på besøk under en sydentur ihvertfall! Men dersom hu kommer på IKM, som nå er 8 januar, så er det verste overstått til vi reiser Men kjedelig å være en uke der nede, og ikke ha fått positiv g-test, eller fått tanta, for da må jeg sitte edru hele turen, og kanskje uten grunn tilogmed.... Gud så rotete skrevet. Jaja
Lady`83 Skrevet 31. desember 2010 #155 Skrevet 31. desember 2010 Idag har tempen steget igjen...regner iallefall ikke at jeg får ikm idag, for da får jeg lavere temp. på morgen vanligvis...Venter egentlig på den i kveld,morgen...spennende:) Metti: Andre symptomer? Jeg merker ikke annet enn at jeg er støl i nedre del av magen også. Men forrige gang jeg var gravid merket jeg ingen ting;) Skal teste igjen senere idag tenkte jeg....
Lady`83 Skrevet 31. desember 2010 #156 Skrevet 31. desember 2010 Idag har tempen steget igjen...regner iallefall ikke at jeg får ikm idag, for da får jeg lavere temp. på morgen vanligvis...Venter egentlig på den i kveld,morgen...spennende:) Metti: Andre symptomer? Jeg merker ikke annet enn at jeg er støl i nedre del av magen også. Men forrige gang jeg var gravid merket jeg ingen ting;) Skal teste igjen senere idag tenkte jeg....
Metti er håpefull Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #157 Skrevet 31. desember 2010 Heisann lady Eg har ikkje noe særlig me andre symptomer. Eller eg har ømme pupper tror eg hvertfall , littegrann utflod og av og te ein merkelige følelse i magen ..,
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 1. januar 2011 #158 Skrevet 1. januar 2011 Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at jeg har hatt EL jeg, hadde sett for meg at tempen skulle øke mye mer..? =/ Målingen i dag ble selvfølgelig bare tull, la meg klokka halv fire i natt, og målte tempen klokka 7.30....
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #159 Skrevet 1. januar 2011 Jeg la meg og ca fire og tempet 7,30 istedenfor 6 .. Den ble jo ganske høy så eg får se koss den blir i morgen.. Selv om eg sov de timene i mellom så e det vanskelig vite om det stemme ...
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #160 Skrevet 1. januar 2011 Spire vanskelig å si om du har hatt EL siden tempene dine ikke ligger høyere enn de før EL... Hvis de ikkje stiger mer enn nå så tror eg ikkje du har hatt men ka vet eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå