Metti er håpefull Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #126 Skrevet 27. desember 2010 Ja eg har nok hatt EL nå ; ) men tror eg bare e 1 dpo siden eg hadde pos test i går . Men så lenge tempen stiger så e eg fornøyde !! Det e jo bare å ha to dager slingring .... CI82 så bra at tempen steig igjen. Blir spennende se om det blir tanta eller pos test ... Ser at spire hadde et sinnsykt hopp i tempen i går . Mer tydelig EL kan ein vel ikkje ha ; )
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #127 Skrevet 28. desember 2010 Heisann tempen min stiger for hver dag så det e good ; ) da har hvertfall EL vært !! De siste dagene har eg fått litt vondt ved sex ... Føles som han støter borti livmorhalsen min .... Ellers på dagen har eg en øm følelse i underlivet .... Noen andre som har hatt det sånn ?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. desember 2010 #128 Skrevet 28. desember 2010 Ja jeg hadde det på samme måte i går når vi hadde sex...rett og slett øm. men jeg kjennte også at jeg hadde eggløsning, tror jeg den støtet borti og det var ømt. og jeg kjennte igjen den eggløsnings smerten jeg bruker å ha. Men idag fikk jeg jo selvflgelig feber da, så får ikke sett om tempen har steget... jaja:P får bare håpe..
CI82 Skrevet 28. desember 2010 #129 Skrevet 28. desember 2010 Lady 83, jeg får ikke opp siden din på linken... Metti, du har jo skikkelig perfekt kurve, spennende å se hvor det ender. Jeg hadde forresten også sånn vondt som dere snakker om. Men det var når vi hadde sex ca en uke etter EL. Men nå vet ikke jeg akkurat når jeg hadde EL heller. Ifølge FF er jeg 13 dpo idag, så da skal jeg vel ha mensen imorgen. Måtte ta en g-test igår, før jeg skulle på fest. Den var selvfølgelig negativ... Får bare smøre meg med tålmodighet! Kjedelig med feber da, smurf. Håper det går over snart!
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #130 Skrevet 28. desember 2010 Rapport fra metti : to stk ømme pupper 4 eller 2 Dpo
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #132 Skrevet 28. desember 2010 Koss går det med spottingen smurfen ?? Å masse god bedring
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. desember 2010 #133 Skrevet 28. desember 2010 Den har gitt seg nå Metti så får bare se. kan jo hende den begynner igjen, siden den kommer og går. Takk for det Håper symptomene dine er et du vil det sal være
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. desember 2010 #134 Skrevet 28. desember 2010 skal være* skulle det stå
Cryst@l Skrevet 28. desember 2010 #135 Skrevet 28. desember 2010 Uff!! Tempen dippet fra 36,2 til 36 i dag.. 12 dpo.! har ikke steget en gang til etter el.. har så mange symptomer! hehe.. jaja.. tror det blir en test i morgen ja!
yummi with the tummy Skrevet 28. desember 2010 #136 Skrevet 28. desember 2010 Kan noen se på grafen sammen med meg? http://www.fertilityfriend.com/home/325772 Fikk nesten positiv utslag (ville ha sagt 98%positiv) på Eltesten den 16 og 17 dagen i syklusen og en dipp den 18, og nå har tempen gått oppover. Kan det være at testen viser litt stigning i LH, men ikke ikke 100%? Synes det er så rart at jeg ikke har hatt El da jeg ALDRi har fått to streker på testen før, og den var nesten like sterk. HUff er frustrert og jeg er dårlig på å forklare.
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #137 Skrevet 28. desember 2010 Hmm vanskelig å sei men når eg teste me cb sin el testen så blir den positiv før strekene er like sterke.. Hvis du er usikker på om testene blir positive så hadde eg prøvd cb sine for de får du smilefjes på når de er positive. Når det gjelder tempene dine så har de ikkje steget over de andre tempene enda. Så eg hadde sett litt de neste dagene om den gikk oppover.. Eg har det de kalle slow rice som betyr at tempene går sakte men sikkert oppover. Du ser det på grafen min...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. desember 2010 #138 Skrevet 29. desember 2010 Hmmm, jeg har hatt feber i 2 dager nå, men idag føles det ikke sånn, men se på grafen min da, dette er jo et kjempehopp om jeg ikke har feber, men kan det være at det fortsatt er littegrann feber enda? compen sier jo at det ikke er feber før man når 37,60...hmmmm... Men jeg tror jeg hadde EL den første dagen jeg hadde feber, så.. vet ikke jeg Hva tror dere? http://www.fertilityfriend.com/home/322fbb
Metti er håpefull Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #139 Skrevet 29. desember 2010 Tror det er stor sjanse for at du har hatt EL smurfen ; ) var jo et ganske tydelig hopp ; ) legge deg til som venn eg hvis det e greit.. Hos meg gikk tempen litt ned i dag ... Drømme tenke jo om en festedipp men det e jo for tidlig ... I går når me la oss fikk eg iPhone 4 av mannen... Var 6 mnd bryllupsdag ... Men me hadde snakket om at eg trengte nye mobil en stund ; )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. desember 2010 #140 Skrevet 29. desember 2010 Det er greit ja nååh, koselig da:) kos deg med nye iphone og grattulerer med 6 mnd.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. desember 2010 #141 Skrevet 29. desember 2010 foressten, er det ikke på dag 5 det bruker å feste seg som regel da? ser det er på dag fem etter EL.
Metti er håpefull Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #142 Skrevet 29. desember 2010 Jo ikkje uvanlig at det feste seg på dag 5 men eg tror egentlig at ff har tatt EL to dager for tidlig for eg fikk jo pos el test to dager etter det som ff sier er EL dagen ...
Lady`83 Skrevet 29. desember 2010 #143 Skrevet 29. desember 2010 Idag begynnte endelig babycompen og lyse med alle fargene etter hverandre. Skal jo bety at samleie og el skal ha klaffet. Hadde visst el 22.12, mye senere enn jeg trodde, Men hadde samleie to dager før dette så håper jo det klaffer. Testet idag, men får prøve igjen nærmere ikm på lørdag.. Babycompen skal jo egentlig fortsette å lyse konstant hvis jeg er gravid...Håpe.. Når det gjelder ff, så sier den vel bare i fra dato rundt el..?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 29. desember 2010 #144 Skrevet 29. desember 2010 ååh, nå er jeg lei. Har nok ikke hatt EL enda jeg, er på dag 23 i syklusen nå, og positiv el-test igjen i går. Den tempen som var skyhøy for noen dager siden, har jeg discarda, siden jeg målte 5 timer seinere enn vanlig, selv om jeg sov like lenge som jeg bruker å gjøre. Så, tempen er fortsatt lav, da...æsj.. http://www.fertilityfriend.com/home/320700
CI82 Skrevet 29. desember 2010 #145 Skrevet 29. desember 2010 Og da kom TR på besøk til meg, akkurat på IKM-dagen og fikk kjempedipp i tempen idag. Litt kjedelig at det ikke klaffet denne syklusen, selvfølgelig. Men det er jo mye positivt også. FF og babycom har tydeligvis funnet riktig EL-dag, har lutealfase på 14 dager og det ser ut som om syklusene mine begynner å stabilisere seg. Den var på 35 dager sist, og 38 dager denne gangen. Da er det bare å begynne på nytt. Tror jeg skal invistere i flere EL-tester denne gangen. Har vel EL om ca 21-24 dager. Håper du får EL snart spire! Jeg tror smurf fortsatt har litt feber, men tror uansett tempen har steget og du har hatt EL. Og Metti, en liten dipp gjør jo ingenting. Satser på at det var festedipp Forresten, er det på tide å starte en ny tråd for oss tempere? Denne begynner å bli veldig lang...
Metti er håpefull Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #146 Skrevet 29. desember 2010 Helu Nei dippen min var helt uskyldig ; ) men spennende se nå fremover for eg har uvanlig ømme pupper fortiden .. Men de har lurt meg før !! Kjedelig at TR kom !!! Alltid litt deppe dag det Spire EL komme nok strax !!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 29. desember 2010 #147 Skrevet 29. desember 2010 Hei Har et spørsmål til dere tempere. Har dere EL smerter før eller etter EL? Eller samtidig? Jeg har akkurat begynt å tempe denne pp'en men bruker bare temp med en desimal, så jeg kan ikke gjøre den store analysen av de målene som jeg får. Har likevel vært veldig flink å måle kl. 08.00, men har jo vært ute på livet et par ganger som resulterer i skyhøye tempmålere... Blir uansett spennende å se hvordan tempskjemaet mitt blir. Vurderer å kjøpe meg en babycomp. Tror ikke det blir noen baby på oss den pp siden vi (for siste gang) feirer jul hver for oss og jeg har trolig EL dagen før vi møtes igjen...
Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #148 Skrevet 30. desember 2010 Vil anbefale deg å tempe med to desimal . Da får du mye riktigere temperatur ; ) I dag fikk eg akkurat samme tempen som i går... Hadde håpet den sko stige litt men neida
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. desember 2010 #149 Skrevet 30. desember 2010 Har nok hatt EL ja, på grafen min står det linjer nå allefall, og babycompen har begynnt å gå over i oransje farge..FF mener jeg hadde el på syklusdag 27, men jeg tror det var 28, siden jeg kjennte igjen de smertene og jeg bruker å følge med tappen. Kan det være at FF kan ta feil i en dag fra eller til på EL? Det er jo bare prikkelinjer enda. Åhh, det er så godt å vite og kjenne hvordan egen kropp fungerer. Tror jeg klarer å kjenne selv når jeg har EL nå Anbefaler alle å bli kjennt med tempen og kroppen sin på denne måten
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 30. desember 2010 #150 Skrevet 30. desember 2010 Hurraaa, i dag har tempen steget enda litt, ligner egentlig veldig på din slow rice Metti, håper den er enda litt høyere i morgen da Er isåfall 2 DPO nå. Skal absolutt fortsette med temping dersom det ikke klaffer denne pp, og bruke mindre el-tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå