Gjest Skrevet 22. desember 2010 #101 Skrevet 22. desember 2010 Hihi... jo men jeg må jo følge litt med. Selvutnevnt heiagjeng Også er det deilig å tenke på noe annet. Klarer desvere ikke slå meg helt til ro. Alt gikk så fantastisk fint sist gang- fra begynnelse til slutt at jeg nesten ikke tørr håpe på det samme en gang til. Men kjenner det blir bedre ettersom dagene går. (Herre, hør på meg! Skulle tro det var gått laaaang tid og ikke bare 4 dager ) Satser på å være rimelig varm i trøyen utpå nyåret, men en dag av gangen Synes grafen din er litt vanskelig CI82, men sånn der er per. i dag så vil jeg tro du har hatt el. Men det var litt sånn med min også. Var vel 2 ganger jeg trodde jeg hadde hatt før tempen steg så det ikke lenger var noen tvil. Men utrolig kjipt å begynne og telle dpo også bli satt "tilbake" gang på gang. Håper du får ett kjempe hopp i tempen snart så all tvil er borte Metti, Spire: Krysser fingrene for positive tester i dag! Det høres jo ikke ut som om dere er så langt unna Og yummi, når har du testet etter el? Spennende å se hva tempen blir i dag. Var jo kjempe hopp i går
Metti er håpefull Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #102 Skrevet 22. desember 2010 Helu I natt har eg sove veldig dårlig ! Tok tempen 5 , 6 og 7 da ble den 36,17 , 36,12 og 36.08 .. Satte inn den laveste tempen. Tenkte at den er nok mest riktig iogme at tempen stiger med mer aktivitet ... Men er jo ikkje store differansen uansett
Lady`83 Skrevet 22. desember 2010 #103 Skrevet 22. desember 2010 Hei hei...Slenger meg på her jeg, da jeg har brukt babycomp i flere måneder og bestemte plutselig på lørdag at vi prøvde på andre mann.. Har litt spørsmål til dere tempere, hvis noen kan se de siste tempene mine... Dag.13 : 36.60 Dag.14 : 36.04 Dag.15: 36.06 Dag.16: 35.95 Dag.17: 35.90 Dag.18: 35.94 Dag.19: 36.06 Har sykluser på 28-30 dager. og Forrige gang jeg ble gravid var den 16 dagen i syklusen. Men syntes de var litt difuse de tre lave tempene i midten. Hva syntes dere....Hatt EL? blinker rødt på disse dagene på babycompen. Og hadde sex Dag.15 og Dag. 17;)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 22. desember 2010 #104 Skrevet 22. desember 2010 Lady83: Utifra de tempene kan ikke jeg klare å se noen EL jeg, har du tett tester eller? Og jeg venter fremdeles på positiv test, 5 dagen med sterk strek nå, men ikke positiv. hatt lav temp de tre siste dagene, men i dag er livmortappen veldig lav, myk og åpen, så kanskje i morgen er dagen da?! Bør jo skje noe snart, ettersom tempen plutselig falt på cd 14, med 0,4 grader! Og testene er sterke. Håperhåper. Har du fått positiv EL test enda Metti?!
Metti er håpefull Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #105 Skrevet 22. desember 2010 Nei eg har ikkje det !! Skjønne ingenting syns faktisk de har blitt svakere så eg får bare bruke tiden så komme det vel en positiv test etterhvert ... Men så utålmodig ; /
yummi with the tummy Skrevet 22. desember 2010 #106 Skrevet 22. desember 2010 Metti: Jeg sluttet med p ringen i oktober, men har hatt stabil syklus hittils på 29 dager. Har testet hver dag fra dagen etter endt TR og tilogmed dagen før TR. Ikke fått positiv EL test, har kjøpt sånne billige tester. Det var derfor jeg begynte med temp for å se om jeg har EL eller ikke:(
Metti er håpefull Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #107 Skrevet 22. desember 2010 Aha I see !! Håpe virkelig at du har EL da .. Nå ska eg ut å spise me foreningen og eg vet det blir babysnakk for ei av vennine mine ska fortelle at hu e gravid ... Syns alltid det e litt tungt da men men må bare kose meg så godt eg kan
yummi with the tummy Skrevet 23. desember 2010 #108 Skrevet 23. desember 2010 Metti: Håper du hadde en fin kveld i går. Ble det mye babysnakk? Det blir din tur snart, bare vent og se:P
Metti er håpefull Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #109 Skrevet 23. desember 2010 Hei var faktisk akkurat inne på BIM ... Det gikk greit i går. Ble litt babysnakk men eg tok det ganske fint. Må jo bli min tur og snart. I dag tror eg at eg hadde en pos el test men ska dobbelt sjekke me cb om noen timer. Syns de billigstrimlene e litt vanskelige å tolke. Mye bedre å få et smil eller ikkje ... Koss e det me dere yummi og spire har dere barn fra før ?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 23. desember 2010 #110 Skrevet 23. desember 2010 I dg har jeg fått positiv el test ihvertfall! Legger ut bilde i egen tråd, er liiiitt usikker, siden den ikke er så tydelig positiv som sist (teststreken var sterkere enn kontrollstreken). Orker ikke å reise på apoteket for å kjøpe cb, venter heller og ser om tempen går opp om ett par dager. Vi kommer nok til å kose oss både i kveld og i mårrakveld uansett Og har hatt mye sex hele uka, så nå skal det ikke stå på for lite sex ihvertfall!! Hihi, tenk så morro å kunne si at barnet ble unnfanget på selveste juleaften! Metti: Nei, har ingen barn fra før. Har ønsket lenge, men tenkte å bli ferdig på skolen først. Tar jo en liten sjanse da, er ikke ferdig før i mai, så håper jeg slipper mye svangerskapsplager, om vi er så heldige å få en spire til å sitte denne gangen. Har også delvis fått tilbud om en fast 75% stilling fra januar av, så samvittigheten vil nok gnage meg litt på at jeg blir gravid med en gang jeg begynner i den, men. Det som ikke går bra, går over! Er mitt motto....
Metti er håpefull Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #111 Skrevet 23. desember 2010 juhu da var Cd el testen positiv ... Smiler imot meg her så da blir det en fin julefeiring her !!!! God jul til dere alle så skal det feste seg en spire hos meg på julaften. Fordelen er at da er fokuset på julen og ikkje på EL
yummi with the tummy Skrevet 23. desember 2010 #112 Skrevet 23. desember 2010 Metti: så bra at du fikk pos ELtest!! Testet i dag selv, men kun 1 strek:( tror ikke jeg har eggløsning. Har ingen barn fra før, har egentlig ikke tenkt å prøve før i juni,men vil gjerne ha kartlagt EL før den tid + stabil syklus. Har hørt at det er vanlig å ta opptil 6 mnd før man får EL etter pilleslutt. Ellers så ønsker jeg dere en riktig god jul og kos dere! Snakkes snart igjen:p
CI82 Skrevet 24. desember 2010 #113 Skrevet 24. desember 2010 Føler meg litt desperat som må inn her på selveste julaften, men ble så gla for høy temperatur idag En liten julepresang, hehe. Hadde overnattingsgjester, så jeg har sovet ganske dårlig og hatt på pysj hele natten, håper ikke det er derfor tempen har steget da... Nå skal jeg reise bort tre dager og da kommer jeg nok ikke til å gå på nett. Men skal fortsette å måle tempen. Håper på høye temper. Så bra at spire og metti har fått positiv EL-test. Yummi, det kan ta lang tid før kroppen stabiliserer seg etter pilleslutt, ja. Kjedelig å vente på det. Men det er jo bra at du har god tid med tanke på skole og ny jobb osv. Du får fortsette å tempe og følge med på kroppen. Lykke til alle sammen! God jul
yummi with the tummy Skrevet 24. desember 2010 #114 Skrevet 24. desember 2010 Fikk en svak strek på el test. Det har jeg aldri fått, men teststreken er litt svakere, kanskje det blir sterkere i løpet av kvelden. Så også at utfloden var litt mer slimete, kunne strekke den par -3 ganger. Men tror ikke jeg kan strekke den uendelig men...
Metti er håpefull Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #115 Skrevet 24. desember 2010 CI82 så bra du fikk høyy temp . Det like me : ) yummi da er det bare å vente på at streken blir sterkere og sterkere Her regmer eg me at EL er i løpet av dagen. Men sist gang så hadde eg positiv test i fire dager så håpe ikkje det skjer nå... Så nå er det bare å vente på at tempen stiger.. i dag var den ganske lav noe som er helt etter planen : ) God jul og nyt dagen me familien
yummi with the tummy Skrevet 25. desember 2010 #116 Skrevet 25. desember 2010 Måtte teste i dag igjen, nå var streken såvidt synlig, i går var streken 98% like sterkt som kontrollstreken. Kanskje den var positiv allikevel. Tok bildet av det men får ikke lastet opp. Tempen i dag var en av de laveste jeg har hatt. Spennende å se om de stiger i neste dagene
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 25. desember 2010 #117 Skrevet 25. desember 2010 Tempene mine er latterlig jevne de siste dagene, haha, MEN, nå hadde jeg positiv el-test den 23, når kan jeg forvente at tempen øker da?! imorgen? Trodde kanskje den skulle øke i dag jeg, men den gang ei. Men har sett på noen charter på FF nå, og etter di jeg har sett, så skal tempen teoretisk sett øke i morgen...?
Metti er håpefull Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #118 Skrevet 25. desember 2010 Hei La merke til tempene dine faktisk .. Veldig jevne ja ; ) Tempen min har heller ikkje steget enda.. Men eg pleie ha slow rice så blir spennende se
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 26. desember 2010 #119 Skrevet 26. desember 2010 Juhuuu! I dag var tempen 36,92!!! Tenkte litt på at jeg drakk jo litt i går, men la inn dette på FF også, og den gjorde ingenting med tempen likevel:) La meg også seinere, og målte seinere, men hadde jo sovet like mange timer som jeg pleier før jeg måler.. Hm. Så kan nok hende den er litt "falsk" høy, men at den blir sååå mye høyere bare pga av noen glass tror jeg ikke...? Da var det ihvertfall siste helga med drikking! Nyttårsaften blir kinky å vri seg unna....
yummi with the tummy Skrevet 26. desember 2010 #120 Skrevet 26. desember 2010 Det var skikkelig hopp og! Regner med at du har hatt EL da:)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 26. desember 2010 #121 Skrevet 26. desember 2010 Håper det! Blir spennende å se hvordan tempen er i morgen da, når jeg temper til vanlig tid igjen..
CI82 Skrevet 26. desember 2010 #122 Skrevet 26. desember 2010 Hmm, skjønner ikke mye av mine temper... De steg litt, men så fikk jeg lav igjen idag. Enten har jeg ikke hatt EL eller så er kanskje TR på vei... Eller så var det bare en liten ubetydelig dipp Sov ganske dårlig inatt, men vet ikke hvordan det kan påvirke tempen. Får vel bare vente og se som vanlig! Skal følge med dere andre fremover også. Mye som skjer nå
Metti er håpefull Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #123 Skrevet 26. desember 2010 heisann tempene mine stiger ikke og fjerde dag med pos el test ..... Argg bruker cb sine tester så det er bare tredje dagen med like sterke streker pluss at den siste ble tatt kl 11.30 så kan være den har blitt neg i dag.. Håpe bare tempen stiger snart.... CI82 eg trodde at dårlig søvn gjorde at en fikk høyere temper men eg vet ikkje
CI82 Skrevet 27. desember 2010 #124 Skrevet 27. desember 2010 Ser at du har hatt EL i følge FF nå, metti Ser riktig ut det med temperaturer som stiger litt og litt. Har du tatt EL-test idag? Jeg har litt problemer med å skjønne akkurat når EL er i forhold til de positive testene. I forrige syklus fikk jeg pos. EL-test på en lørdag, men hadde ikke EL før tirsdag, ifølge FF og Babycomp. Jaja, det viktigste er vel at EL ha vært. Jeg tenker også at dårlig søvn gir høy temp. Men jeg har lest om babycomp at det viktigste er at man får nok søvn. Ifølge den har det ikke noe å si når man legger seg, men hvor mange timer søvn man får. Synes det er litt omvendt av hva man leser andre steder. Jeg la meg kl. 4 på lørdag og tok tempen kl 8, da var den 36.19. Jeg tok tempen igjen før jeg sto opp kl. 11. Da hadde tempen steget til 36.57. Valgte å bruke den laveste tempen da. Idag fikk jeg høy temp igjen, så da er det fortsatt håp
Lady`83 Skrevet 27. desember 2010 #125 Skrevet 27. desember 2010 Hei alle sammen:) Kan noen se på linken min.. skjønner ingenting da jeg har lagt inn temper på FF ( Perioden beg. egentlig en dag før det som står som start dato, men klarer ikke endre)..Babycompen lyste rødt for el dag 14 og 15.. Men FF viser el dag 20.. Er babycompen som kjenner mine sykluser best, har brukt den i over et år.. Men hvorfor så foreskjellig...Har regelmessige sykluser på 28- 29 (30) dager. Se her: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå