spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 19. desember 2010 #76 Skrevet 19. desember 2010 Det kan jo være at du produserer hcg tidlig da? Petrine som var her inne før, testet jo også positivt når hun var 3+3, så det er jo fullt mulig Brukte du EL tester også, eller bare tempet du? Tok ingen temp i dagtidlig jeg, drakk i gårkveld, og la oss ikke før halv fire i natt, så tenkte at den tempen ville uansett vært ugyldig. Men nå har jeg EL smerter, og skjedeveggene er kjempeglatte, pluss at livmormunnen er kjempemyk og ganske åpen. Tror det nærmer seg!
Metti er håpefull Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #77 Skrevet 19. desember 2010 I dag gikk tempen opp fra 36.13 til 36.14.. E det mulig ; ) hadde en litt urolig natt i tillegg !! Tror ikkje eg har opplevd en så jevn kurve ... Smaug jeg syns det er vanskelig å si men kan være du har EL fra der tempen begynner å stige.. Må bare si at du er så heldig ; )))))
CI82 Skrevet 19. desember 2010 #78 Skrevet 19. desember 2010 Smaug: Jeg tipper du hadde EL på cd 28, dagen etter dippen. Men det er sikkert umulig å vite akkurat når det var. Leger og div. kalkulatorer beregner jo etter når du sist hadde mens. Siden du hadde så lang syklus, så er du jo nesten 6 uker på vei Vet at det blir feil å regne sånn, men ikke alle som bryr seg om det. Droppet å tempe idag jeg også, ble sent og drakk alkohol igår. Endelig ferdig med julebordsesongen, nå skal jeg ta det rolig framover. Spent på hvordan tempen er imorgen...
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #79 Skrevet 19. desember 2010 Takk for svar alle sammen. Vet jeg er teit som går å tenke på det nå. Spiller jo ingen rolle. Er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Hehe, ja. 6 uker på vei ja. Det hadde vært noe. Må vel belage meg på overtid om de vil regne på den måten Spent på å se tempene deres i morgen jeg også Prøver å følge litt med men merker internett-tiden har blitt kraftig redusert. Blir vel ikke akkurat mer tid til slikt nå som julehelgen nærmer seg alt for fort. Håper vi kan samles på 1.Tri over nyttår
yummi with the tummy Skrevet 19. desember 2010 #80 Skrevet 19. desember 2010 Er det bare meg eller har jeg veldig høy temp jevnt over hele. Synes alle andre har mye lavere temp. Fikk ikke tempet i dag, sov over hos svigers i dag og glemte å ta med måleren.
Metti er håpefull Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #81 Skrevet 19. desember 2010 Yummi dert har ikkje noe å si om du har høyere temper så lenge du har et greit skille mellom tempene før og etter EL .... Syns grafen din ser fin og jevn ut eg : )
CI82 Skrevet 20. desember 2010 #82 Skrevet 20. desember 2010 Idag fikk jeg altfor lav temperatur, ble litt deppa Håper ikke det betyr at jeg ikke har hatt EL likevel...
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #83 Skrevet 20. desember 2010 Ånei så dumt. Men FF har jo ikke endret noe. Så er jo enda håp. Kan jo være det bare er "østrogenbølgen". Krysser fingrene for deg
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #84 Skrevet 20. desember 2010 Jeg lure på om det kan være noe gale med batteriet hos meg.... Har aldri hatt så jevne temper ... Tok en prøve måling en del timer senere og da var den en del høyere . Så satse på at det er i orden ; ) CI82 kjedelig at tempen sank igjen da ! Håpe den sprette te værs snart
CI82 Skrevet 20. desember 2010 #85 Skrevet 20. desember 2010 Takk for støtten, hehe. Veldig greit å kunne klage litt her inne Får håpe det er østrogenbølge eller festedipp eller noen av de andre unnskyldningene for lav temperatur. Håper den går opp igjen imorgen... Jeg har forresten hatt veldig vondt nederst i magen de siste dagene, akkurat som om noe presser på. Kan jo ha noe med EL å gjøre, men det er ikke helt som vanlige EL-smerter, vet ikke hva det er... Har hørt før om dårlig batteri tempmåleren, men hvis den målte høyere senere på dagen, så er det sikkert riktig. Blir spennende å se om det stiger snart da
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #86 Skrevet 20. desember 2010 Satse på at batteriet er i orden !! Målte kl seks 36.10 så målte eg kl 11.00 hadde ikkje stått opp men vert våken litt og da var den 36.39 så skulle jo tro at den funka da ? Krysse fingrene for oss nå i denne EL tiden !!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 20. desember 2010 #87 Skrevet 20. desember 2010 Oi! jempedipp hos meg i dag, helt nede på 36.17. http://www.fertilityfriend.com/home/320700 Men EL testene forvirrer meg litt nå. I går ville jeg trodd den var positiv, hadde det ikke vært for den KNALLsterke testen jeg fikk forrige pp. Trodde den skulle komme i dag, men i dag var den svakere igjen..? Åh, må sikkert vente lenge på EL denne gangen også..
yummi with the tummy Skrevet 20. desember 2010 #88 Skrevet 20. desember 2010 Det ser ekstra lavt ut pga du misset en måling på dag 12. Samme som meg, fikk ikke målt på dag 12 så dag 13 ser ekstra lavt ut. Se her http://www.fertilityfriend.com/home/325772 ps la til deg som venn på ff:) Så kan vi følge hverandre litt
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 20. desember 2010 #89 Skrevet 20. desember 2010 Se på all den spottingen min,, lurer på hva som foregår:P http://www.fertilityfriend.com/home/322fbb
CI82 Skrevet 20. desember 2010 #90 Skrevet 20. desember 2010 Hmm, litt rart med den spottingen. Vet jo at man kan spotte litt rundt EL, men det er så mange dager. Kommer det like mye hver dag? For dere to med dipper på dag 13 må det jo nærme seg EL. Er det ikke vanlig å få en dipp rett før? Håper jeg også slipper å vente på EL denne syklusen, det er så frustrerende når den blir utsatt eller ikke kommer.
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #91 Skrevet 20. desember 2010 Min erfaring me spotting er bare etter EL så eg vet dersverre ikkje så mye om det. Men eg kan spotte alt fra 5 dpo te 10 dpo . Sykt irriterende men sånn e det. E nok bare kroppen din som rydder opp etter SA en. Jeg får nesten positiv EL tester fortiden så regner me at den første positive testen komme i morgen og at EL blir på onsdag ***** håpe håpe ******
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #92 Skrevet 21. desember 2010 CI82: Hvordan gikk det med deg i dag? Har sneket på grafen din men måtte gå slukøret der i fra igjen
CI82 Skrevet 21. desember 2010 #93 Skrevet 21. desember 2010 Så hyggelig at du følger med Smaug. Var ikke særlig høy temperatur idag heller, men litt opp fra igår... Blir veldig usikker på om jeg har hatt EL eller ikke. Andre tegn tyder jo på at den har vært (sekret og livmortapp), synes jeg har "tyngre" pupper også. Jeg er redd for at det nesten har vært EL, men at det ikke ble det likevel. Lurer isåfall på når neste forsøk kommer... Huff, ikke så lett dette her. Hvis man ser på grafen fra forrige syklus, så hadde jeg litt lavere temperaturer på dag 5,6 og 7 dpo der også. De var over coverline, men man kunne satt coverline høyere i forhold til tempene før EL. FF og babycomp har ikke justert seg etter de to siste dagene, så det er vel fortsatt håp. Jeg får bare ta tiden til hjelp, det er heldigvis mye annet å tenke på nå som julen nærmer seg
Metti er håpefull Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #94 Skrevet 21. desember 2010 Heisann I dag sank temperaturen bittelitt akkurat som bestilt. Så da tror eg at EL nærmer seg ; ) CI82 kjedelig at ikke tempene øker men kan jo bare være en dipp som er på vei oppover igjen nå .. Satse på at de blir høyere de neste dagene..... Har du testet etter EL ?
Metti er håpefull Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #95 Skrevet 21. desember 2010 Spire2011 jeg la deg til som venn eg
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 21. desember 2010 #96 Skrevet 21. desember 2010 Koselig det, a flere å følge med på dag to med lav temp i dag. Den knallpositive el-testen lar vente på seg. Håper på i morgen! Veldig sterke test-streker de tre siste dagene, så nå måååå den vel snart bli positiv! Har ihvertfall veldig el-smerter, hatt de siste dagene.. Men intet el-slim, men det hadde jeg aldri i forrige pp heller.. =/
Metti er håpefull Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #97 Skrevet 21. desember 2010 Samme her !! El testene er nesten positive men blir ikkje helt ... Men jeg skal ta en til i kveld håpe den e positiv men må helt sikkert vente til i morgen .... Men den e rett rundt hjørnet
yummi with the tummy Skrevet 21. desember 2010 #98 Skrevet 21. desember 2010 Har aldri fått positive El tester jeg. Ikke en svak strek engang. Testet idag, negativt:(
Metti er håpefull Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #99 Skrevet 21. desember 2010 Ja det ble ikkje EL på meg heller i dag !! Da satse me på i morgen ; ) Yummi har du stabile sykluser ? Eller testet om du har EL med blodprøve
CI82 Skrevet 21. desember 2010 #100 Skrevet 21. desember 2010 Jeg fikk bare testet 4 ganger denne syklusen og alle var negative, jeg gikk tom for tester. Har testet noen sykluser før, men bare fått positiv en gang. Ifølge FF og babycomp fikk jeg EL 3 dager etter positiv test, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Hvordan tester man EL med blodprøve? Er det enkelt å få til det hos legen? Hvis det viser seg at jeg ikke har hatt EL nå, vil jeg gjerne prøve det neste gang. Dere får sikkert EL snart, lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå