Gå til innhold

tråden for oss tempere : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kommer ikke innlegget mitt opp da..???

Er 82-modell, ja. Har ikke barn fra før. Du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bim kødde sinnsykt for ser ikkje dette heller eg

Skrevet

nå så eg det ... ja det e sykt irriterende

Skrevet

er født i september eg ... Har ingen barn fra før så ønsket er stort !!! Har dere prøvd lenge . Jeg er i 5 pp som du ser på nicket

Skrevet

Prøver en siste gang her nå...

Jeg har temperaturer mellom 35.80-36.35 før EL og ca 36.45-36.75 etter EL. Hopper litt i helgene når jeg sover lenge...

Og til Smaug: Dette ser jo veldig lovende ut. Spennende å se om du har fått mensen om en ukes tid :)

Jeg sluttet på pillen i april, ble gravid i juni og SA i juli. Etter det har ønsket om å bli gravid igjen vært stort. Har hatt veldig lange sykluser, så dette blir vel min 3. pp. Men denne måneden er første gang vi prøver ordentlig.

Skrevet

Ja ikke sant!

Gleder meg som bare til å se når TR kommer.

Håper dagene går fort :) når ca kan jeg forvente den?

Tenker jo at viss jeg sier ikm 14 dager etter el så blir det det

mest riktige?! :)

Hvordan gikk med deg i helgen.

Kom el som forventet?

Så tempen gjorde et kjempe hopp på

cd 19 om jeg ikke husker feil?!

Skrevet

Ja, det er vel normalt med TR ca 14 dager etter EL, så da har du ca en uke igjen?

Jeg håper jeg har EL nå. Fikk ikke hatt sex før igår, og satser på en runde idag også. :) Hadde et stort hopp i temperaturen på lørdag (cd 20), men tror det bare er fordi jeg var ute dagen før. Drakk alkohol og sov lenge, så ser egentlig bort fra den tempen. Men tenker det er ok å skrive den ned uansett. Lav temperatur igjen idag, så tror ikke EL har vært. Håper på høyere temperaturer framover nå. Krysser fingrene for at syklusen ikke blir så lang denne gangen!

Skrevet

Heisann

I natt har eg vert våken kl to , kl fire så tok eg tempen kl halv sek. Men alikevel var den akkurat der den ska. Heldigvis .. Hadde forventet at den sko være litt for høy men neida .. DEILIG

Skrevet

Så bra da Metti. :)

Tempen min var gått litt opp igjen i dag også

ser ut som det bare var en liten dipp på 6 Dpo.

Krysser fingrene for deg CI82. :D

Skrevet

Skjønner ingenting av tempen min. Har bare lest av i 3 dager, 2 av de første dagene lå på 36.19 og 36.22, nå den tredje dagen ligger jeg på 36.55! Har tatt tempen på samme tid og samme sted (munnen) og sovet mer enn 4 timer i natt. Kan jeg ha EL allerede nå den 7 dagen i syklusen?

Skrevet

Får ikke opp innlegget ditt Metti:(

Skrevet

prøve på nytt

Eg sa at hvis eg ska ta utgangspunkt i meg sjøl så e det før og etter EL temper. Eg ligge på maks 36.25 før el og rundt 36.50 etter EL..

Men hadde eg vert deg så hadde eg sett på de neste dagene for å se om det var et engangstilfelle eller at tempen har steget. ER ikkje uvanlig at det er en temp innimellom som avike fra de andre.

Skrevet

Signerer Metti på denne.

Er bare å vente og se om de neste tempene holder seg høy de også.

Kjedelig ja :P

Her satte jeg ny rekord i dag med 37.05.

Men det tar jeg med en STOR klype salt.

Småen var dårlig i natt så det var lite søvn frem til kl 01,

og etter det fikk vi sove.

Selv om det var trangt i sengen, og sikkert varmere enn vanlig.

Målte en halvtime senere enn vanlig også så det "hjelper" vel også litt på.

Hvordan går det med dere andre da?

Skrevet

Lurer på en ting jeg, den tempen jeg satte inn i dag, tatt på samme tidspunkt som de to forrige dagene, ble en hul ring? Hvorfor det? :P Den første tempen jeg tok, ble tatt 3 timer seinere enn den tiden jeg egentlig skal tempe, den er også hul, men det regner jeg med at er fordi den ble tatt så seint iforhold til resten.

http://www.fertilityfriend.com/home/320700

Skrevet

Det var merkelig.

Jeg har kun fått hul ring når tempen har vært tatt mye senere enn vanlig. Og når jeg har krysset for dårlig søvn. Men det ser det

jo ikke ut som du har gjort.

Kan desverre ikke hjelpe deg.

Du har vel sjekket at du har skrevet inn riktig tid for tempingen

også? Eneste grunnen jeg kan komme på nå.

Gjort det selv nemlig ;)

Skrevet

hihi, takk Smaug ;) Hadde satt pm istedet for am! Da rettet det seg :)

Skrevet

Hehe..ser der ja :D

Har rotet litt med det der selv, men nå står den på auto.

Veldig greit.

Skrevet

Heisann jenter

Det ser ut som om tempene mine ligger på et normalt nivå denne mnd.. Utenom den på 36.28 men det var under mensen .... I dag var eg veldig varm når eg våknet og tempen var på 36.13 . Litt høyere enn de to siste målingene men helt innenfor normalen....

Smaug hvis du fortsetter denne stigningen så blir det spennende mot ikm ; )

Skrevet

Så bra Metti.

Må være deilig å vite hva normalen er.

Jeg vil også ha!! ;P

Synes det er litt spennende allerede.

Hadde vært så digg om tr kom når den skal og jeg har hatt en

"normal" syklus. Greit nok i lengste laget da..

Men som sagt så stoler jeg ikke helt på dagens måling.

Det var trangt og varmt i sengen i natt og søvnen ikke så mye å

skryte av. Og på toppen av det hele målte jeg en halv time senere enn vanlig. Hehe, evig pesimist.

Skrevet

Å, nå håper jeg virkelig temperaturen stiger imorgen. Skulle hatt EL mandag eller tirsdag, men ser ut som den er litt forsinket. Kjenner jeg begynner å stresse litt, og det er jo ikke bra! Orker ikke en lang og ustabil syklus igjen... Jaja, får prøve å slappe av og tenke på noe annet, men det er ikke så lett :)

http://www.fertilityfriend.com/home/30817b

Får følge med på dere andre også, morsomt det :) Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at Smaug har hatt EL, men så mange høye temper på rad.

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg CI82!

Utrolig kjipt å gå og vente. Men det er vel best som du sier,

å slappe av og ikke tenke på det. (Som om det er lett)

Tror også jeg har hatt el.

Kan ikke skjønne noe annet, sånn som tempen steg.

Viss ikke *det* er en bifasisk kurve så vet ikke jeg :)

Spennende å se når tr kommer.

Lurer på hvor lang lf jeg har.

Skrevet

Ja det er morsomt følge med på tempene deres : ))

MIne temper er ganske stabile fortiden .. Deilig det men blir spennende å se om de fortsetter sånn...

Denne mnd skal spira sitte .. Eg våknet i dag me ein god følelse for denne mnd men nå e den vekke igjen ...

CI82 håbe EL kommer nå da . Tester du me el tester eller ser du bare på tempen. EG gjør begge deler eg !!

Er det flere enn meg og CI82 aom prøver på første mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...