Gå til innhold

tråden for oss tempere : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Metti:Jeg la til deg som venn på FF. Håper det går bra. Det er forresten SUPHA i FF:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere tempere ;)

Jeg hadde velsig svak spotting i utfloden min ca rundt 11 dager i syklusen.. Og nå idag igjen hadde jeg litt i utfloden ca 16 dager inn i syklusen. hva an dette være da? Se på grafen min..

Jeg pleier å ha ca 32-26 dagers sykluser... Må tilføye at forrige pp missta jeg i kjemisk graviditet, men mensen skal jo komme som normalt forde?

Hmmm... Noen som kan ha noen formening oom dette?

http://www.fertilityfriend.com/home/322fbb

Skrevet

heisann

Klare dersverre ikkje tolke no utifra tempen din .. Den eneste eg kan sei e at eg e ein spotter selv og begynner ofte me brun utflod fra 5 tile 7 dpo. Men aldri før EL . Har du sjekket at du har fått ut alt fra SA. Har ikkje mer kunnskap om det desverre.

Yummi eg har godkjent venneforespørselen din nå : ) koselig det

Skrevet

Hei og Hopp

Tempen i dag var og akkurat der den ska være ; ) nå vente eg bare på at den ska synke enda mer sånn at det er EL tid !!

Skrevet

Spennende! :)

Tempen min var opp ørlite fra i forgårs så velger å galant

overse gårsdagens temp. Kan umulig ha vært noe annet

enn pga en veldig urolig natt.

Så det vil si at det fortsatt er en svak stigning fra dippen på 6. dpo.

Håper jeg er av de som får en tydelig dipp FØR TR kommer.

De siste gangene har jeg ikke hatt noe vondt så det har ikke vært noen

advarsel først. Litt kjipt om det kommer mye med en gang.

Pleide ikke det men etter at piraten ble født kjenner jeg liksom ikke Heeelt syklusene mine.

Skrevet

Metti: Hvor finner jeg grafen når jeg har lagt til deg som en venn? Og hvor er linken som dere kan se tempen min?

Skrevet

hmm vanskelig å forklare sånn på melding men ska prøve ...

PÅ ff så er det en homepage den må du aktivisere. Da får du adressen til din egen side

PÅ my home page er det en linje der det står chart , my friends og noen til . Hvis du går inn på my friends kan du gå inn på våre hjemmesider ..

håpe dette ble litt mer forståelig

Skrevet

kommer inn på hjemmesiden men grafen er ikkje der. kan være at du må se på innstillingene og krysse av for at du ska vise grafen

Skrevet

Helu girls

Hvis eg ser vekk ifra tempen på dag 2 så e jo kurven min super gjevn... Så kjekt da blir det trolig lett å se EL stigingen

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/320700

Så bra Metti! :) Min er også veldig jevn, men ser jeg ligger litt høyere i temp enn deg :P Litt spennende å tempe syns jeg, gleder meg til hver morgen jeg nå, haha ;) Sterkere utslag på el-test i dag, men slik var det jo forrige syklus og. Da kom ikke EL før dag 28-29........ *krysser fingre for tidligere EL nå *

Skrevet

Må jo nesten le når jeg ser på min i forhold til deres. Jeg har ikke akkurat jevne temperaturer, men føler likevel at jeg klarer å se ca når jeg har hatt EL likevel. Jeg har ofte jevnere høye temperaturer etter EL, men før EL så spretter de opp og ned :)

Det som er irriterende nå er at jeg hadde julebord igår, skal også idag og imorgen. Da føler jeg ikke at jeg kan stole på temperaturen. Jeg tar ikke helt av på julebordene, men drikker litt alkohol. Og jeg tror temperaturen blir høyere når man ha drukket... Men men, får vel bare vente noen dager og se om tempen virkelig er høy. Håper jeg har hatt EL nå!

Har forresten lagt dere til som venner på FF, håper det var greit.

Skrevet

Ja bare koselig at du har lagt oss te som venner .. Syns det er spennende å følge me på andre sine kurver.. Da ser en at det er vanlig me forskjellige dipper og hopp ...

De to siste syklusene har eg ikkje hatt like jevne temper så nå. Derfor er det ekstra deilig å føle at det e på rett spor igjen. Men gjenstår jo å se det holder seg der da : )

Skrevet

Tempen min var høyere enn noen gang i dag.

Hele 37,08. Og jeg vet jeg har hatt el rundt da FF sa.

Om jeg er 12 Dpo eller 14 spiller ingen rolle!

JEG ER GRAVID!! :D

Tørr nesten ikke tro det.

Skrevet

Gratulere så mye !!! Det er jo helt fantastisk ; ) du som har slete med EL å greier !!! Håper vi følger etter deg snart

Skrevet

Ja. Kan nesten ikke tro det.

Gnekologen sa jo at jeg med stor sikkerhet ikke hadde hatt

noe el med tanke på sykluslengdene og det lille som var av blødninger.

Litt sjokk og kjempe glad :)

Satt i 4.pp og sansynligvis første el.

Hadde aldri trodd det skulle gå så fort.

Hehe. Og med det var alle "uff, kommer jeg til å bli gravid?!" tankene

byttet ut med "har du det fint der inne? Kommer dette til å gå bra?" i løpet av 3 min. :)

Skrevet

Gratulerer Smaug!! :D

Håper vi kommer etter snart ja :)

Hvordan var dette med testing og temp-justering, testet en time senere i dag, og tempen var 36,55. Skal den da justeres ned til ca 36,45..?

Skrevet

ja det må være helt fantastisk !!! EG og vil men det komme nok engang te meg og ...

Spirei2011 eg har aldri justert tempen eg ... Eg har sove en time lenger men har tenkt så lenge eg tempe me engang eg våkne så e det gnske likt.

Tempen mim fortsetter å være vanvittig jevn ... første gang det tror eg nesten. Kanskje hormonene endelog har stabilisert seg

Skrevet

Oj, for en god nyhet! Gratulerer Smaug :) Tenkte kanskje at du kom til å bli gravid, siden det klaffet med EL og temperaturene bare har blitt høyere og høyere. Så gøy å følge deg hele syklusen og så endte det med graviditet. Håper det klaffer for oss andre her også snart!

Jeg hadde EL på onsdag, ifølge FF og babycomp. Men jeg stoler ikke helt på de høye tempene ennå. Får vente til mandag, tirsdag før jeg kan være sikker.

Forresten så justerer ikke jeg heller tempen etter klokka, men har vurdert å gjøre det. Det er vel 0,05 for hver halvtime, ja.

Utrolig jevn kurve du har Metti, nå er det vel ikke så lenge til EL heller. Blir spennende å se om det kommer hopp i temperaturen snart!

Skrevet

Tusen takk for det alle sammen.

Håpet det klaffer for dere også denne pp.

Hadde vært så kjekt å følge dere hele veien "i mål"

om jeg skal tillate meg selv å si noe så kleint :)

Jeg har heller aldri justert tempen.

Men har notert meg om den var målt senere sånn at

jeg fikk det med uansett.

Stemmer at det er 0,05 for hver halve time.

Metti sin kurve er jo skikkelig lærebokeksempel.

Blir spennende å se når hoppet kommer og hvordan den

fortsetter etter det.

Har ikke tenkt å melde meg helt ut enda.

Tror jeg kommer til å senke skuldrene litt mer når jeg er 14 Dpo.

Synes egentlig det var litt tidlig å teste i dag, men jeg visste jo liksom.

Skrevet

Der var grafen din Yummi !! Enda en vi kan fylle me på da ; )

I dag legge eg meg ganske sent så håpe ikkje det blir kødd i grafen min.. Nå var den jo så fin ..

Tok nettopp en EL test og det så ut som om strekene var nesten like sterke så da kan det være at EL er på vei ; )

Blir spennende se på grafen da

Skrevet

Yummi: Tusen takk for det. Litt uvirklig enda.

Klarer bare å tenke på praktiske ting foreløbig. Når vi senest bør fortelle pga av planer lagt for neste år og blabla :) Det må vel få synke inn litt.

Metti: Jeg er imponert over grafen din altså. Den er nesten skremmende gjevn ; ) Håper el kommer snart for deg, lover jo bra med watery cm også.

Lurer på om dere kunne synset litt med meg?!

Jeg har jo lurt på dette før men nå begynte jeg å tenke på det igjen.

Er når jeg hadde el jeg går og funderer på igjen.

Var den på cd 29. så vil det jo si at jeg testet positivt 3+3(?)

eller noe slikt. Synes det høres litt utrolig ut.

Så nå tror jeg kanskje det var cd 27. alikevel. Om tempen på cd 28 korrigeres etter pernille.no så begynner det en gjevn stigning allerede på cd 27. Og det passer kanskje bedre med når jeg testet.

Skrevet

Var ikke helt ferdig.. :)

Vet jeg styrer mye og sikkert helt unødvendig,

men jeg vil så gjerne vite så nøtaktig så mulig hvor langt

jeg er på vei.

Har så lyst å ihvertfall være forbi ikm.

Hvordan går det med dere andre? Noe spennende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...