Gå til innhold

dårlig mor???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg venter så på den lille gutten i magen. er 32+1 men jeg har så sinnsykt lyst til å få han ut! vil ha han hos meg!!

jeg VET jo at det ikke er bra å føde så tidlig.. men klarer liksom ikke å vente lenger..

er jeg en dårlig mor hvis jeg ønsker at fødselen skal starte nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg tror helt ærlig at du kommer til å bli en dårlig mor!

du er vel klar over at barnet ditt kan ta alvorlig skade av å bli født så tidlig?! ØNSKER du virkelig det? da er du ikke helt god i toppen mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det mulig??

Du burde kanskje ikke hatt barn i det hele tatt, siden du ønsker at barnet blir født så mye for tidlig!!! Kanskje du skulle tatt en tur på en intensivavdeling for nyfødte? Eller snakke med noen som har opplevd dette?

Jøss, hva er det med enkelte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg faktisk ikke. Tøvete er du nok, men du innser vel også at barnet ikke bør komme ut på noen uker ennå, og hadde du blitt stilt ovenfor valget - føde nå eller vente til uke 38-42 - hadde du ikke da satt barnets behov framfor ditt eget behov for å få ham ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iallefall veldig egoistisk.

Jeg ble igangsatt i uke 35 av medisinske grunner, og ungen var undervektig, ville ikke suge, gikk mer ned i vekt, greide aldri die og fikk alvorlig gulsott. Jeg kan love deg at dte ikke var noe moro for hverken meg eller ungen.

I uke 32 er det enda verre, og er du glad i ungen din, unner du ham ikke en sånn start på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de drama hønene... De overalt her på bim, negativt til ALT !!

Skjønner at du er uttolmodig, hadde de samme tanker selv... ville fødselen skulle starte, ønsket den skulle det og alt gikk strålende, men viste det ikke kunne bli slik enda, hehe.. Men det er absolutt lov å drømme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...