Checkit Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Jeg hadde masse melk i begynnelsen og har frosset ned ca 40 poser med melk. Skulle begynne å bruke av disse i går, og de smaker SKIKKELIG plastikk og frøken snupp nektet å spise. Smakte på den selv og holdt p å kaste opp for det smakte så jævelig. Har prøvd tilsammen 5 poser nå, og alle smaker og lukter like dann...Klagte til fabrikanten i dag, men de fraskriver seg alt ansvar....Lurte på om vi hadde varmet melka nok og om ungen kanskje ikke ville ha flaske!(når jeg hadde skrevet at vi hadde flaskeunge på 3 mndr!!) ganske arrogant... Noen som vet om det er vanlig at morsmelk blir luktende og smakende vondt når den har vært frossen?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Har hørt her inne engang, at morsmelk kan skifte litt smak når den har vært fryst og at det er ikke alltid babyene liker den. men at den skal smake jævlig syns jeg er rart.. Jeg smakte på min fryste og den smakte litt annerledes, men ikke fælt. MEN jeg bruker avent sine frysebegere som man får kjøpt på apoteket. De selger 10 pakninger som kan fryses.. og brukes om igjen. Disse kan også kobles rett på avent håndpumpe og er veldig fine synes jeg.. bare et tips Håper det ordner seg
Checkit Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Har ikke melk selv lengre, derfor ekstra kjipt om melka er ødelagt...den smaker ikke bare annerledes, den smaker skikkelig plastikk...Både jeg og samboer har smakt på den, og ble nesten kvalme begge...Hadde jeg visst om de frysebegerne så hadde j nok prøvd de istedte! Men regna liksom med at poser som var ferdig steriliserte var mer enn bra nok... takk for tilbakemeld;)
cadence Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Har selv kun brukt Avents oppbevaringsbokser til nedfrysing av melka mi, og har ikke merket noen bismak/ekkel smak på den opptinte melka. Veldig synd at frossenmelka di er ødelagt:(
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Hei! Kom over denne artikkelen. Jeg har opplevd dette selv, men her spyttet ungen melka ut. http://www.ammehjelpen.no/artikkel/108/Lukt-pa-morsmelken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå