Jenny_m Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Lillegutt blir 1 mnd på søndag og vi pleier å bade han annenhver dag, men hører om flere som bader hver dag. Lurer på hva dere gjør ? Vil ikke bade han for ofte siden han har fått veldig tørr hud, bruker jo olje i vannet. Hva gjør dere ?
Jenny_m Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 åj da er det kanskje ikke så rart at minsten er tørr da, når jeg bader han annenhver dag... Syns bare "alle " bader hver dag...!?
2010 Mammaen Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Annenhver dag her også, men gutten vår har ikke tørr hud...
Trio? Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Jeg badet annen hver kveld en periode for "alle" sa at det må du gjøre som en del av kveldsrutinen - da blir babyen så god og trøtt.. For det første så fikk han veldig tørr hud selv om vi brukte olje i vannet, og så blir ikke vår baby så veldig trøtt etter et bad. Nesten litt giret hehe Vi bader 1 - 2 ganger i uken men vasker hele ungen med klut hver kveld. Vann med olje det også. Det tørker ikke huden ut så mye som bading.
Jenny_m Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2010 Ja for vi har også gjort det som en kveldsrutine. Minsten hater jo å bade å etter all hylingen blir han ganske trøtt å sliten så det hjalp for oss Men å vaske med klu var jo ikke dumt.. Tror jeg skal teste ut det.. Takk for tipset
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Lillegutten vår er 2 mnd, vi bader 1-2 ganger i uka. Vasker med klut i ansiktet og hendene hver dag. Ved bæsjebleie vasker vi stumpen i rennende vann.
*NordNorge* Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Bader dattra mi på snart 5 uker 3 ganger i uka Veksler mellom å bruke olje eller badesåpe for babyer i vannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå