Gå til innhold

Hvor ofte bader dere baby'n ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt blir 1 mnd på søndag og vi pleier å bade han annenhver dag, men hører om flere som bader hver dag. Lurer på hva dere gjør ?

Vil ikke bade han for ofte siden han har fått veldig tørr hud, bruker jo olje i vannet. Hva gjør dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj da er det kanskje ikke så rart at minsten er tørr da, når jeg bader han annenhver dag... Syns bare "alle " bader hver dag...!?

Skrevet

Annenhver dag her også, men gutten vår har ikke tørr hud...

Skrevet

Jeg badet annen hver kveld en periode for "alle" sa at det må du gjøre som en del av kveldsrutinen - da blir babyen så god og trøtt.. For det første så fikk han veldig tørr hud selv om vi brukte olje i vannet, og så blir ikke vår baby så veldig trøtt etter et bad. Nesten litt giret hehe

Vi bader 1 - 2 ganger i uken men vasker hele ungen med klut hver kveld. Vann med olje det også. Det tørker ikke huden ut så mye som bading.

Skrevet

Ja for vi har også gjort det som en kveldsrutine. Minsten hater jo å bade å etter all hylingen blir han ganske trøtt å sliten så det hjalp for oss :) Men å vaske med klu var jo ikke dumt.. Tror jeg skal teste ut det.. Takk for tipset

Skrevet

Lillegutten vår er 2 mnd, vi bader 1-2 ganger i uka.

Vasker med klut i ansiktet og hendene hver dag. Ved bæsjebleie vasker vi stumpen i rennende vann.

Skrevet

Bader dattra mi på snart 5 uker 3 ganger i uka :) Veksler mellom å bruke olje eller badesåpe for babyer i vannet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...