Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har den siste uka kjent noe som minner veldig om de første bevegelsene til babyen, helt nederst i magen - en slags skjelving, vibrasjon, sommerfuglvingeflagring - ja dere vet jo hvordan det kjennes ut... Kjenner det når jeg sitter rolig og leser - og det kjennes overhodet ikke ut som romling i tarmene/magen. Jeg bruker minipiller - men har glemt noen av og til, - og har de siste månedene hatt uregelmessig mens, med mye lengre perioder mellom mensen enn jeg pleier. Tidligere har jeg kjent liv veldig tidlig i svangerskapet, første gang i uke 14, andre gang tror jeg faktisk jeg kjente det i uke 11! Jeg har dessuten lagt på meg noen kilo i løpet av de siste månedene. Skal kjøpe en test, men får ikke gjort det idag. Lurer derfor på, dere som har hatt blødninger i svangerskapet: Var det som vanlige mensblødninger? Jeg har blødd mye, egentlig mer enn jeg pleier to ganger, og nærmest ingenting en gang, over kort tid. Dette er de tre siste mensene mine, og jeg husker ikke hvilken som var hvilken, bortsett fra at den siste var en kraftig blødning. Når er det man begynner å kjenne livmora som en kul over skambenet når man ligger på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg blødde ikke så mye som når jeg har mensen, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå