Gå til innhold

Les her er dere snille:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære alle sammen som bor eller skal til Oslo, en oppfordring i førjulstida: På Fattighuset i Grønlandsleiret 39 kan man levere julegaver til barn til familier som har litt mindre å rutte med til jul. Gavene skal være nye, pakkes inn og merkes gutt/jente og ca alder. Fattighuset er åpent man-fre kl.10-16:) God jul!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har levert pakker til Frelsesarmeen i år vi!

Der tar de imot nye og brukte klær og leker. Super lærdom for barna å være med på å finne leker på rommet de ønsker å gi til de som ikke får... Det gjorde iallefall enormt inntrykk på 5 åringen, og vi har snakket mye om urettferdighet i verden etter dette.

Pakkene må merkes med kjønn og alder.

God jul!

Skrevet

Hei - jeg og jenta mi har pakket inn mange gaver, som vi tenkte å levere til Fattighuset. Så gikk jeg inn på nettsidene deres her om dagen og så at gavene måtte være nye! Unnskyld meg, men jeg ble faktisk skikkelig provosert. Vi har valgt ut leker og tøy som er helt og pent, men brukt. Så skal vi ikke få mulighet til å gi dem bort. Det blir ingen tur til Fattighuset på oss i år, i hvert fall. Vi skal finne noen andre som setter pris på det vi har gjort.

Skrevet

Frelsesarmeen tar gjerne imot brukte klær og leker!

Enig i at det er litt mye forlangt for mange med nye gaver, det er mye flotte pent brukte ting som ligger og samler støv. Bedre å gi det til noen som trenger det mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...