Gå til innhold

Må kvinner alltid kle seg sexy?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så på programmet "Hvordan se bra ut naken" i går kveld. Der ble de praktiske, helt ok trusene til kvinnen makulert. Hun måtte få seg nye sexy truser, mente programlederen.

Men må vi kvinner gå rundt i sexy undertøy hele dagen klare til sex på ethvert tidspunkt? Krever vi at menn gjør det? Er den behagelige boksershortsen hans så mye mer sexy enn min enkle bomullstruse?

Hva sier dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes vi skal være sexy hele tiden, og alltid fritt tilgjengelige for alle menn, f.eks. når vi bøyer oss ned og skal fikse noe på kopimaskinen, da burde det være fritt fram for å dra ned buksa og ta oss bakfra. Det er nå min mening. Også på offentlige transportmidler burde det være OK med en finger inn i trusa, gjerne også noe mer. Det ville bidra til å forkorte reisetiden vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg så og si aldri sexy! haha :)

Bomulls-hipsters er min beste venn, og jeg kan ikke tenke meg å kle meg i blondetruser ever again! Mannen min syns faktisk det er bedre med hipsters i bomull enn blondetruser, så jeg er fornøyd :)

En annen ting jeg alltid har lurt på i det programmet. De trekker på alle damene hold in /korsett for å få frem figuren (de ikke har), de skal liksom handle tøy i dette korsettet, så de kjøper tøy som egentlig ikke passer. Jeg hadde ALDRI orket å gå rundt med korsett/hold in hele dagen, hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin lyst - og så spørs det hva man synes er sexy da....

Min man finner det sexy når jeg fryder meg i full mundur på diverse ekstrempsorter (og da snakker vi egnet antrekk for anledningen... lite hud der i gården!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle, skal man først vise frem underbuksene skal de vel av uansett. For all del; heller en litt minimalistisk, ensfarget og enkel underbukse enn noe med blomster og enhjørninger på. Men direkte sexy undertøy syns jeg faktisk kan bli litt klisjépreget og pinlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...