Gå til innhold

Testdag idag, men tørr ikke teste!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hele er kjempe skummelt!!

Har som sagt testdag idag, men vi har bestemt oss for å vente til lørdag....

Hadde vi tatt test idag og den hadde vært negativ måtte vi tatt ny test til lørdag (og fortsatt på medisiner frem til lørdag også).

Hvis testen hadde vært positiv idag vil den jo også være positiv til lørdag :)

En annen ting er jo det at uansett hva slags resultat så har jeg ikke veldig lyst til å dra rett på jobb etter å ha fått svaret :P

MEN ventetiden er jo grusom uansett :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår den..bare ha litt mer tålmodighet, lørdag er kun 2 dager igjen! krysser fingrene for deg.

Skrevet

Hei igjen Karine!

Der er du. Har sett etter meldinger fra deg siden i går.

Du satte inn to lykkeegg 26 november. Jeg satte inn "stjerne og hjerte" to dager senere den 28. Jeg skal ta blodprøve på Riksen i morgen før kl 09.30.

Skjønner godt du ikke tør å teste!! På en måte ønsker man seg ett positivt svar samtidig som det ligger en redsel for å få ett negativt svar. Ja, og det er sant det du sier ingenting vi får gjort med resultatet nå, uannsett. Nå føler ikke jeg at jeg har noe annet valg enn å teste imorgen fordi jeg har fått en blodprøverekvisasjon med fast testdato den 10 desember, 12 dg etter innsett.

Kroppen har kanskje gitt deg noen hint og meldinger? Samtidig som vi går på hormoner som kan få oss til å tro på det vi selv vil bare vi legger godviljen til. Ikke lett dette her når vi så gjerne VIL være gravide. Vi satser på det.....

Ønsker deg lykke til (og gi tilbakemelding så snart du vet noe mer) Tvi, tvi

Klem, klem

Skrevet

Det var igrunn lurt å gi eggene navn! :) Da blir det kanskje lettere å forholde seg til det også?

Foreløpig har mine gått under navnet "finusene" ;)

Blir spennende for deg imorra da!! Håper du oppdaterer oss :D

Vi fikk bare beskjed om å ta en sånn hjemme-test vi, og så ta kontakt når vi hadde resultat... Blir det positivt skal vi til ul i januar, blir det negativt skulle jeg jo slutte på medisiner og så si ifra når jeg fikk mens....

Bah, håper så det blir positivt!!!

Kroppen gir så mye hint om dagen at jeg blir sprø!!! Men jeg tørr jo nesten ikke tenkte tanken at det kan være symptomer på at det er "findusene" som utvikler seg og slår rot.... Det kan jo like gjerne være alle hormonene jeg stapper i meg... :P

Men jeg er utrolig sliten og dagen, og ikke minst trøtt! Kunne sikker sovet døgnet rundt om jeg hadde fått lov...

Magen er litt rar, og noen ganger er det litt "stramt" nederst.. Ellers har jeg vært litt kvalm, spesielt idag....

Hva med deg da Stjernemagnolia? Kjenner du noe??

Lykke til!!

Skrevet

Takk for lykkeønskning Karine!

Kvalme, utmattet trøtthet og rare saker som skjer der nede er vanlige graviditetstegn. Det er superbra Karine. Jeg har god følelsen med deg!

Min kropp har også gitt meg noen hint og jeg tror jeg vil teste positivt i morgen( vel, håpet er der).Om jeg tester negativt tror jeg den har forsvunnet helt plutselig ned i do eller noe sånt. Min venninne spurte meg i går om jeg har sett noe som har falt ut? Lo godt og fortalte det hadde jeg ikke sett noe til. Hun synes det var en god ide om jeg kunne tisse i glass så vi kunne se etter om noe hadde falt ut... Lo, godt igjen og fortalte de ikke er større enn ett knappenålshode....

Hva har jeg kjent i min kropp? *Hele uken har jeg vært umettelig tørst. Oppe en tur eller to på natten for å gå på do. Kan ha en sammenheng med tørsten for jeg er normalt aldri på do om natten. *Kjennes ut som jeg er hoven nedentil. Den ene dagen klarte jeg så vidt å få Crinone hylsteret helt inn. *Puppene, særlig ved lymfene er til tider litt ømme. *Noen svimmelhetsanfall. *To siste dagen har jeg våknet opp og vært bittelitt kvalm et par minutter. Det har gått over når jeg har spist frokost. *Murringer til tider der nede som har blitt sterkere og flere etterhvert. Det stikker og klør til tider også. Det har de to siste kveldene vært klart mer enn før.

Disse symptomene har variert en del fra dag til dag etter innsett. Det jeg har hatt mest av er murringer og tørste.

Vel, jeg håper det fortsetter riktig vei og kan ikke helt si jeg gleder meg til å få dommen i morgen, tror jeg. Er alltid et lite men...tenk...om...atte

Skrevet

Dere er gravide, jenter! :) Kjenner meg igjen for noen uker siden. Er 7+4 nå. Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Åhh, så spennende Stjernemagnolia!!! Jeg er så spent på resultatet på prøven din! :)

Krysser fingrene for at prøven ble positiv!!! :)

Klem :)

Skrevet

Goltcha: det stemte i alle fall for min del :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...