minlilleHelene Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Har laget ferdig alle julegavene i år. Leke på gulvet med snuppen gjør jeg mye men kanskje dere har noen gode tips
*LillaMeg* Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er sånn som alltid har masse små prosjekter på gang, så nå prøver jeg å fullføre dem. Jeg leker, synger, koser masse med lillemann selvsagt, men prøver å gjøre litt andre ting når han er våken og leker på gulvet. Tror han har godt av å se at vi kan gjøre ting, mens han gjør sitt. Leser (Ikke når han er våken da.. ) Surrer på nettet. Baker brød, rundstykker, julekaker. Pakker inn julegaver- Veldig pop hos lillemann Skal gi vekk en del julekonfekt i julegaver, så det holder jeg på med nå. Lager scrappbok album av lillemann. Pynter og gjør småting hjemme.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Baker veldig mye! Mye brød og rundstykker. I morgen har jeg planlagt boller med vaniljekrem. Jeg leser og smårydder litt i skapet som skal kastes etterhvert. Jeg strikker og hekler mye, og syr bittelitt. Det er gøy med håndarbeid.
Steget Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Gjør mye av det samme som de andre her, leser, strikker og syr. Rydder og vasker, det blir jo så rotete av å være så mye hjemme! Ellers går det i julegaver og julekort akkurat nå. Mini er 4,5 måneder og vi ligger mye på gulvet og koser oss og ler. Men ho kan også ligge en stund alene under gymmen, så da kan mor utnytte tida til litt annet. Tenkte å bake litt julekaker snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå