Gå til innhold

GRAVIIIIIID :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt mang en gang om jeg ville kunne komme til å skrive det her inne, og det kan jeg nå!!!!!!!!

Hcg på tirsdag var 50, og idag var den på 87.Dette er visst en bra stigning, med tanke på at jeg har brukt hcg støtte som er iferd med å gå ut av kroppen. Det er ikke behov for ny blodprøve. Skal til ul den 3/1 ;-)

Ønsker dere alle en flott og fruktbar førjulstid!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye:) blir så glad når jeg leser sånne gladhistorier:) lykke lykke til videre. og kryss fingrene for oss andre også!

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre med rugingen! :)

Skrevet

TJOHO HO HO!!:)) Julenissen ga deg visst verdens beste førjulgave! Kanskje du har vært ekstra snill i år? ;)

Gratulerer så masse, nyt tiden.... Jeg er bare bittelitt misunnelig;)

Skrevet

Og på det fjerde skal det skje! Supert med utvidet forsøk når de hadde så troen på at dere skulle lykkes. Lykkes har dere (endelig) også gjort.

Gratulerer med positivt resultat! Kos dere i førjulstiden. Bedre enn den lykkefølelsen dere har i dag kan nok ikke nissen hamle opp med uannsett hva han har i sekken!

Klem, klem

Skrevet

Tusen takk dere!!!!

Sender dere alle masse gravidstøv og lykkeønskninger!!!!!

Skrevet

Gratulere så masse!! Så bra å se flere komme etter. Jeg fikk selv satt inn to egg hos Hausken 17. nov. Å no går jeg og lurer på om det kan være to der inne.. Hadde skyhøy hcg på dag 12... Så de blir spennende uker fremover;) Ønsker deg kjempe masse lykke til!!

Skrevet

gratulere sååå mye!! Håper dette smitter over på fler av oss :)

Skrevet

Gratlulerer så mye som gravid, håpefull!! Det var kjempe koselig!

Masse lykke til med rugingen videre :o)

Skrevet

GRATULERER, så fantastisk god nyhet!!!!! Det var veldig moro å høre/lese! Blir helt rørt (",)

Skrevet

Gratulere!!! Fantastisk å lese at det går rette veien for noen...det gir håp for flere :-)

Skrevet

Hva er skyhøy HCG på dag 12, Ragna79?

Skrevet

Gratulerer så mye;-) kos deg masse i julen med gode nyheter;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Masse lykke til videre i svangerskapet, og en riktig god jul :-) Sikkert den fineste på lenge!

Skrevet

Gratulerer, så gøy :) Fiiin julegave!!

Skrevet

Heisann!

Jeg hadde hcg på 361 på rd. 12.. å hva jeg har lest meg fram til er dette rimelig høyt. Men hcg verdiene varierer så masse og det ser så stort sprang mellom høyt og lavt.. så tiden vil vise. Skal på ultralyd den 20. desember, så det skal bli spennende å se! Virker som det er en liten baby boom her inne no før jul:) Og ingenting er jo bedre enn det!!!!! Men jeg tørr ikke juble altfor høyt enda, for det har gått galt så mange ganger før!

Skrevet

Gratulerer! Deilig å se at så mange lykkes nå! Det gir håp :-)

Skrevet

Gratulerer så mykje! Dette var kjekt å høyra! Alltid kjekt når nokon lukkast - det gir håpr for oss andre. Håpar eg sit med positiv test mot slutten av komande veke...

Lukke til vidare! Kos deg!

Skrevet

Endelig ble det din tur! :)) Gratulerer så mye! :) Kos deg med førjulspresangen :)

Skrevet

Gratulerer såå mye kjære håpefull!!

Ønsker dere en vidunderlig flott førjulstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...