Gå til innhold

ikke rart en legger på seg da en er gravid...

Anbefalte innlegg

da en må trykke noe i munn konstant for ikke å være kvalm...

hvor ender dette sier nå jeg. prøvd homeopat og nåler ikke no hjelper. dette må nok bare gå sin gang....

puh.. kjeks... potetgull... godis... mat.. poteter i saus.. spise spise..

Fortsetter under...

Kan trøste deg med at det kan være sånn selv om man ikke er kvalm også. Matorgie, altså.

Ingen kvalme her, men en voldsom appetitt. Blir nesten helt forskrekka over meg selv... Alt jeg sitter og tenker på på jobb er hva jeg skal ha til middag. Og innimellom der dytter jeg i meg masse frukt og mellommåltider. Er blitt rene matmaskinen! :-S

Håper det er hormoner eller noe og at det roer seg litt etterhvert. Ellers kommer jeg til å trille, etter med 9 hele måneder med sånt matkjør som dette her....

Håper kvalmen din gir seg snart, da! Det høres ikke noe godt ut.

Jeg var skrekkelig kvalm i forrige svangerskap også. Spiste minst hver 2 time og jeg la ikke på meg noe på de første 20 ukene. Tror kanskje det kan ha noe for seg å spise ofte! Vel, denne gangen er jeg også veldig kvalm og spiser hele tiden, men nå komer kiloene på allerede...

Annonse

Men sist jeg gikk gravid spiste jeg HELE tiden, men gikk ikke særlig mye opp fordet! Det hadde kanskje noe med at det som hjalp på kvalmen var brødskiver med kokt skinke, og jeg superfyste på pasjonsfrukt :D Ikke det verste man kan putte i munnen det :)

har tenkt samme tanken selv, da jeg føler at jeg konstant går å tenker på noe å spise og trøkker det inn. Men jeg har så langt vært heldig og syns at det som frister mest er syrlige ting, spesielt klementiner. Tanken på f.eks pinnekjøtt gjør at det velter seg i magen (skal heldigvis ikke ha det på julaften). Feite ting gjør meg kvalm. Har ikke engang lyst på sjokoladekake (og da er noe galt...).

Jeg gikk på vekta i dag.... 57 kilo nå- det betyr 2 kilo opp og er i 9.ende uke.

Fyser alltid på fastfood og feit mat de tre første mnd. Har gjort det med begge de to andre også.

Gikk opp 16 og 17 kilo de andre gangene. Ligger foreløpig an til de samme nå.

Blir spennende å se......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...