Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei:) Jeg har 3 dager igjen til ul termin med andremann. Startet dagen med mens smerter og slimproppen har gått litt etter litt idag. Har noen kraftige kynnere innimellom ca to tre i timen..... Håper veldig at dette tar seg opp nå, selv om mens termin ikke er før 14 desember. Noen som har startet sånn eller har noen tanker om det??? Og ja, jeg er eksrtemt utolmodig nå.........
Puppemamma Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Det høres absolutt som om noe skjer!! Krysser fingrene for deg (og meg
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Takk for optimismen:) Lykke til til deg også Kan jeg ha sex selv om proppen har gått????? Tenkte at ikveld skal alt prøves.....he he....
urmoderen *mamma* Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Sex er helt greitt, spurte gyn om akkurat det, da min slimpropp gikk, for tre uker siden.. Men, det er greitt at det tar tid for min del, vår skal IKKE ut før etter nyttår!!
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Så bra... Da har jeg en plan for kvelden:) Takk for svar:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Ja, det er jo slettes ikke usannsynlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå