sthans Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Skal reise bort en natt og vurderer å la gullet på 5 mnd være igjen hos pappan. Gullet sover ved siden av meg til vanlig og småvåkner for kort amming 2-3 ganger pr natt. Mistenker at han gjør det fordi det er tilgjengelig, ikke fordi han er sulten. Er det ok å reise fra han en natt? Han tar flaske, men erfaring tilsier at han vil hyle som en stukken gris når kun pappa, og ikke puppene, er tilgjengelig på kveldstid. Til info er de to alene sammen mye ellers, og pappan er kjempeflink. Men dette blir altså første overnatting. Hva ville dere gjort?
maya666 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 har far vært alene med babyen før?? noen timer evt en dag kveld??? tror det kommer til å gå ganske så bra uannsett jeg...
mamman til to gutter Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg ville forsøkt å sove i en annen seng en natt først og latt far og baby sove sammen og se hvordan det fungerer. Det kan hende han plutselig sover natta gjennom eller det kan hende han får fullstendig hyleanfall og det er veldig greit at du ligger i rommet ved siden av og ikke er langt borte.
sthans Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 Ja, pappan og gullet har vært mye alene sammen. Går strålende på dagtid, mye hyling når det er kveld og han da må legge. God ide å sove på eget rom en natt først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå