Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 min mann forventer at jeg skal kjøpe dette for han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel, nei. Han ser at han trenger nytt, men er så treig at det går år og dag før han kjøper det. Og da har jeg gjerne kjøpt det for lengst. Ser ikke på det som noe problem da. Kjøper ensfargede svarte boksere, så legger ikke så mye arbeid i det akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 han burde kunne klare det selv, ikke forvente at du gjør det... selv med det sagt så må jeg innrømme at jeg handler boxere til gubben av og til. Mest fordi jeg har hatt tid til å handle på dagtid pga jobbb med turnus. Bukser,gensere, sko osv handler han selv, men vil gjerne ha meg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg gjorde det med Xn, men ikke nå. Min nye samboer er egentlig litt opptatt av klær, innenfor en grei grense og jge vil ikke tråkke over og ta over den delen. MEN, er jeg ute og tilfeldigvis kommer over supertilbud eller noen veldig fine, da kjøper jeg. Ellers holder han styr på det selv, ja Sokker derimot, enkle svarte sokkker som han bruker, det kjøper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Mannen min kjøper alt tøy til seg selv.. ville ikke bedt han kjøpe klær til meg heller.. Om du ikke vil kjøpe klær til mannen din.. Gjør en tabbe.. Si at du skal kjøpe det til han og gå og kjøp de mest prangende, ubehagelige og dyre boxershortsene du kan finne.. Eller truser om han bruker boxer.. Så må du late som at du virkelig ikke forstår at han ikke kan gå med det.. Du syntes jo det var knallfint! Og han må huske å betale deg pengene tilbake og gi han kvitteringen.. hehe.. Gjorde det med min mann.. Kjøpte bjørn borg i str M (han bruker XL) og sa at jeg syntes rumpa hans så så liten ut at jeg kunne ikke tro at han brukte større.. Haha:D Han handler alt selv nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja? Jeg handler også mitt eget undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja det gjør han. Jeg har vel kjøpt boxere til han et par ganger. Og vanlige sokker om jeg kommer over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, han fikser det selv, kjøper boksere og sokker når han er på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #9 Del Skrevet 9. desember 2010 Min mann handler som regel undertøyet sitt selv - men noen ganger gir jeg det til han som en tileggsgave til bursdag / jul etc. Syns det er rart om en voksen mann ikke klarer å handle klær selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #10 Del Skrevet 9. desember 2010 Han ville så absolutt ha gjort det om ikke svigermor hadde det med å sende så mye tøy til oss hele tiden. Jeg får til stadighet de søteste topper og gensere, og han får sokker og boxere. For hver topp/genser til meg sender hun 5-10 boxere og 10 par sokker til han. Så nå tror jeg faktisk han har over 100 boxere og minst 300 par sokker i skapet. Senest i dag fikk han 8 par ullsokker, og to par lange underbokser i bomull. Nei, ikke stilongs- lange underbukser! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå