Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Ut og spise, men hvor? Ta et par glass øl...hvor? Eller noe annet? hva?? stå på skøyter? nei..det blir bare pinlig. Men er det noe annet man kan se eller gjøre oslo kveld?? bor selv i akershus og er ikke altfor ofte i sentrum. Tenkte se på utsikten over oslo fra ekebergåsen, eller er det teit? trenger ikke være romantisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis du skal få utsikt fra Ekebergåsen, er det vel bare Ekebergrestauranten som kan være aktuell. Anbefales å bestille på forhånd! Alternativt er Oslo spiseforretning i Oslogate et meget bra sted. Kan eventuelt ta trikken opp til Sjømannsskolen før el. etter for å se utsikten over sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Dersom dere starter daten litt tidlig, så kan dere ta en tur til Bygdøy og julemarkedet der. http://www.norskfolkemuseum.no/no/opplevelser/Arrangementer/Julemarkedets-opplevelser/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Åja, nei jeg tenkte mest på å stå langs veien og se utover jeg da:) Bare ta bussen opp. Er et gjerde der som man kan stå ved tror jeg? Så sjømannsskolen er en holdeplass for trikken eller? Hvilken trikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er fin utsikt like ved Sjømannsskolen, ja. Gå opp til søylene foran skolen, evt gangveien litt på nedsiden. Trikk 18 og 19 går dit (5 min. mellom hver trikk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk det var en fin ide. Folkemuseet? kanskje ikke helt meg...mye folk også. Men takk for innspill, trenger fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 opp ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Del Skrevet 9. desember 2010 Utsikten om du tar bussen opp mot simensbråten også går av nedi veien ved gjerdet der(hvor munch fikk inspirasjon til skrik) er finere enn den du får ved sjømannskolen.syns jeg. Men da har du jo ingen restaurant i nærheten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #9 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, man ser omtrent det samme, bare noen få meter høyere opp. Og den bussturen der tar omtrent dobbelt så lang tid, og går sjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #10 Del Skrevet 9. desember 2010 skal ikke spise på den restauranten.. hva heter det busstoppet man går av på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå