..snøklokke.. Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Har vært utrolig lite plagd med halsbrann dette svangerskapet, heldigvis, fordi det er ikke nok med sure oppstøt hos meg, jeg får smerter i hele brystregionen. Det er langt fra behagelig. Rett og slett vondt. Men NÅ, i uke 38, melder det seg for fullt. Utrolig kjipt, og merkellig syns jeg, da babyen ikke presser oppover i det hele tatt. Magen er lav, og jeg føler babyen også ligger rimelig lavt. Skjønner ikke helt hvorfor det tar seg slik opp akkurat nå..
urmoderen *mamma* Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Selv om magen er lav, så tar jo babyen mer plass siden den er større. Og da må jo tarmer, magesekk etc flytte litt på seg, trangere for magesekken blir det, uansett. Er vel ikke så kjempemye å gjøre med det, annet enn å ta syrenøytraliserende, ligge med overkroppen litt høyere, og prøve å unngå de "verste synderne".. Ikke lenge igjen, nå, så slipper du!
..snøklokke.. Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Ja, du har nok rett i det.. Han er ganske liten, denne babyen, men kan jo være han har gjort et byks siste uken:) Ikke lenge igjen nå nei, så man får vel overleve, men det er vondt! Og ikke føler jeg at hverken mander,melk, bananer, eller tom gaviscon hjelper:( Men men..
*ms* Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 prøv link i stedet for graviscon.. den er lengre effektiv for meg:) ble rett å slett dårlig av grviscon jeg.... får også smerter i bryst kassa innimellom.. har att halsbrann hele tida så du er da heldig som først har fått det nå lykketil
..snøklokke.. Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Da skal jeg prøve link, kanskje er blitt immun mpt gavisconen:) Ja, jeg har vært heldig denne gangen, sist sov jeg sittende de siste 3 månedene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå