Gå til innhold

Vært på UL i dag, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i følge mensterminen 7+1 i dag, men ut i fra størrelsen på embryoet er jeg ikke lenger enn ca 6+4. Får ikke dette helt til å stemme selv.

Skal på første svangerskapskontroll til uka. Da vil de vel spørre om siste mens og ta termin ut i fra dette? For så å rette opp denne på UL i uke 18?

Kjenner en liten skuffelse av å bli satt tilbake en halv uke. Bør jeg følge den nye terminen eller holde meg til den gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare snakk om 4 dager forskjell...

Du vil jo få endelig termin når du er på ultralyd i uke 18, så det har vel egentlig ingenting å si?

Skrevet

Takk for svar Billie Jean

Tenker mer på den "trygge sone". Mistet i sommer og er så redd for at det samme skal skje nå. Derfor vil jeg gjerne så raskt som mulig ut av 1 trimester og inn i 2 selv om det er snakk om 4 dager :P

Skrevet

Jeg har også vært på UL og jeg vet at de ihvertfall har bommet med 1 uke. Har desverre av ulike grunner ikke notert meg når jeg hadde mensen, men jeg og mannen var på ferie og da hadde jeg ikke mensen. Var nok der det skjedde for å si det sånn. Når vi kom hjem ble det så travelt at det ble lite tid til hygge. Så jeg vet helt sikkert at terminen må være feil. Så hos meg har UL altså bommet med 1 uke. Var på UL sist mandag og da viste den 6+5. Jeg skal nå ha startet på uke 9, men jeg mener bestemt det er uke 10.

Lykke til og håper det går bra for deg denne gangen.

Skrevet

De små vokser jo i rykk og napp i begynnelsen, er en grunn til at de ikke setter termin før uke 18 :)

Skrevet

da jeg va rpå ul igår så sa han legen 7+5, mens jeg mener jeg var 6+4 igår..

jeg burde vel være glad men jeg er ganske sikker på at det han sier ikke stemmer. :P

skal på ul igjen 4. juledag så får se hva dem sier da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...