spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Lurer på om jeg kanskje er litt vel overivrig, men vil så gjerne få til dette så fort som mulig! Så nå har jeg gått til innkjøp av termometer med 2 desimaler, og skal tempe denne syklusen, for å få en sikker pekepinn på at jeg har EL, i tillegg til EL tester. Er litt usikker på når jeg skal begynne å teste etter EL, kom jo ikke før på cd 26 forrige syklus, men er jo frøste etter p-piller, så kan jo være annerledes nå?! Lurer på om jeg skal begynne på dag 12 eller noe sånt jeg. Så får vi se hvordan det bærer i vei! syns bare jeg virker litt stressa, siden jeg skal tempe og bruke el-tester allerede i 2 pp, eller..? Uff...
zassy☆ Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Nei! hehe..eller ja.. men vi er flere ;p Blir jo sånn når man først har satt i gang at man vil at det skal skje med det samme! Er virkelig vanskelig å vente selv om man er så kort i gang..er jo mange som må vente kjempelenge, og man "burde" kanskje ikke være så utålmodige så tidlig, men jeg er det jeg Sånn er det bare! Gleder meg så fryktelig! Har kjøpt el-tester jeg også og startet testingen i dag på dag 10 jeg. Har 31 dagers syklus tror jeg, men har variert litt så derfor jeg starter såpass tidlig. Hvor lang syklus har du da? Eller vet du ikke pga p-piller? Kan jo være greit å teste første gang etter p-piller synes jeg, for da slipper du å vente og vente rundt det du tror er ikm og så er det bare første syklus som er litt lang. Nå får du jo en viss peiling på når ikm burde komme Tenkte på å tempe også jeg, men jeg orker rett og slett ikke, hehe, prøver å stresse ned oppi det hele også, for jeg vet jo at stress virker negativt, men er jammen ikke lett Ønsker deg masse lykke til!! Måtte vi fyke inn på 1.tri begge to snarest!!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Godt vi er flere! Dette er min andre syklus etter pilleslutt. Første syklus ble på 39 dager, bør vel egentlig være fornøyd med at den ikke ble lengre! Men, håper selvfølgelig på kortere syklus nå. EL kom på cd 27 sist tror jeg, håper jeg slipper å vente så lenge nå.. Og nå skal vi være litt mer aktive enn vi var siste rundt EL! Hadde bare sex en gang den uka EL var, og det var på første dag med positiv EL test. Så om EL da ikke kom før 48 timer senere.. Ingen garanti for at sæden overlever i to døgn heller! Så denne gangen er det ingen kjære mor. Skal innrømme at det ikke er normalt for oss å ha sex mange ganger i uka, så det blir litt "produksjon" over det hele, når vi plutselig skal ha sex 5 dager på rad, men. Sånn er det nå Kan være greit å starte såpass tidlig ja, så er du sikker på å ikke gå glipp av det! For som du sier, veldig greit å vite når IKM er
annesmil Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Hei, vi er heller ikke de som har sex mange ganger i uka året rundt. Litt fordi han jobber turnus og dermed ser vi hverandre kanskje ikke på flere dager, jeg sover når han kommer hjem så står jeg opp å går får han står opp. Og litt fordi jeg ikke har lyst "hele tiden", men er ikke noe problem å få han med på å ha oftere nå nei. Og det er jo ikke det at jeg ikke koser meg med det heller, men tror jeg hadde blitt "litt lei" om vi skulle holdt på sånn hele tiden...
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Heisann Alle som er inne på BIM kan vel kanskje kalles overivrige : ) Jeg begynte å tempe før jeg ble prøver. Men jeg måtte slutte for ble så stresset når tempen varierte fra det som var vanlig ... Har brukt el testen siden 2pp eg og tror eg. Denne mnd tenkte eg at eg sko begynne å tempe igjen. Men får se om eg forsette eller om eg henge meg like mye opp i den som sist.. Ellers så har eg jo akkurat gått inn i 5 pp og sliter med å holde motet og motivasjonen oppe... Ønske e så stort og tenker altfor mye på det... Det tar på å bli skuffet mnd etter mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå