Gå til innhold

Neseblod som ikkje vil gi seg! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om eg fekk sjokk i dag tideleg da mi vesle tulle på 3 år stod ved siden av senga mi, full av blod i heile annsiktet, overkroppen og på hender og ben! puta og dyna hennes var og ganske bldoflekket! Oppdaget raskt at hun hadde styrt neseblod og fekk hun raskt ut på badet og tok en kjølig klut som eg klemte over nesa, medan hun bøyde hodet over dusjen. Fekk ikkje stoppet det skikkelig og endte med å ringe legevakta til slutt, og etter en stund stoppet det verste og legevakta meinte at det da ikkje var så farleg lenger. Kjempe fornøyd med hjelpa fra legevakta, da dei holdt samtalen gående og hjalp meg med det verste. Men det vil liksom ikkje gi seg heilt og har smådryppet sida rundt halv ti idag og fortsatt drypper det bitte litt jevnlig :( Veit liksom ikkje heilt hva eg skal gjøre da det virker som det ikkje gir seg heilt uansett hva eg gjør. Tulla er i fin form og prater og synger, men i går fekk hun brått høg feber som varte natt til i går og heile gårsdagen, men den er vekk idag. Kan dette ha nokon sammenheng? Hun er ikkje forkjølet eller dårleg. Hva skal eg gjøre med neseblodet som ikkje vil stoppe heilt??

Blir VELDIG glad for råd og hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vært inne mye i det siste?

Frisk luft er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...