snart trebarnsmor? Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Da fikk jeg endelig time til tidlig ul:o) Fikk dette pga få symtom og at eg er veldig usikker på hvor langt jeg er kommet da eg vart gravid rett etter p-pille slutt. Dere som har/skal på tidlig ul, tar dere med barnefaren?
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Ja han var med og så den lille peanøtten med bankende hjerte forrige gang
Kenga Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg hadde han med, og det tror jeg vi begge var veldig fornøyd med
snart trebarnsmor? Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 For høre hva han selv vil. Føler meg så lite gravid, så skal bli godt å få sett hvordan det er med egne øyne.
Gullis :) Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Det er fint å ha med barnefar . Jeg har ny kjäreste og jeg synes ikke jeg var flinkt til å innvolvere pappaen til de andre barna på hverken graviditet eller spedbarn. Nå pröver jeg å gjöre det anderledes. Jeg synes man skal väre samen om gleder OG bekymringer. Dersom det mot all formodning skulle väre noe galt er man to om det, tror det er viktig. og når det mest sannsynelig går bra , vil begge få oppleve dette förste mötet:). Min skal väre med ! Når sluttet du med pillen?
katrineev Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 vi var på ul igår og for min kjære var det enselvfølge å være med. og jeg synes nå det var hel t greit selv om det var innvendig ul. såpass må dem tåle
a'Nöel Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Jeg hadde også med min samboer på tidlig ultralyd:) Det er jo like stort for pappaen som for mammaen å se den lille vil jeg tro Men, dere må jo gjøre det som er rett for dere
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Samboeren min ville gjerne være med, men pga jobben så kan han ikke. Så da får jeg gå alene. Har time i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå