Gå til innhold

11 uker gravid:)

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig hvor fort tiden går, og at jeg nå er 11 uker gravid!

Nå er det en knapp uke igjen så forlater jeg dere:D no hard feelings der:) Hehe!

Har merket litt til sjau og lignende, men kun på morgenen foreløpig. Nå er det 7 dager til jeg skal til legen, og da håper jeg hun vil høre hjertelyden:)

Har også fått litt tilrettelegging på jobben, slik at jeg ikke skal jobbe mer overtid, mer pauser o.l .. Overtiden blir holdt så der er alt greit i og med at jeg kun jobber mine timer. Men oftere pauser får jeg ikke pga det er mye å gjøre. Hmm Hmm.. Får bare la det gå!

Ellers har jeg merket at jeg er sliten i korsryggen og får vondt under venstre fot; så leste et sted at det kunne være kalkmangel?!? Skal høre med legen om det her:)

Ha en flott dag!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142657022-11-uker-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ganske fantastisk!

jeg er akkurat én uke bak deg jeg da, runder 12 uker på lillejuleaften, det skal bli så gøy å slippe bomben for svigers!

Har du fått mage enda? Jeg ser skikkelig gravid ut, men det er fortsatt mest bollemage;) Merker at jeg ikke får til å holde inn magen, så hadde det vært sommer, ville jeg ikke klart å skjule det noe særlig lenger, hehe.

Jeg har hele tiden hatt en god følelse ang dette svangerskapet, ikke vært bekymra for å miste i det hele tatt, så det er i grunnen bare svigerfamilien som ikke vet det, jeg har ikke klart å holde munn til noen! Skal bli deilig å komme seg over i 2.trimester uansett da:)

Fin dag til deg også!

Hehe! Jeg skjønner hva du mener:) jeg har ekstra mage, men ser vel kanskje lubben ut?!? Haha!

Å, så gøy:D da må du kose deg masse:) jeg har heller ikke vært noe bekymret:) kommer lenger med positive tanker;)

Din første eller?:)

Dette er nr. to, vi har en gutt på snart 4:)

Så han blir en stor storebror, veldig behagelig for oss!

Føles som en evighet siden og det er rart at vi skal oppleve det igjen, første gangen var så intens, så uvirkelig på en måte, så jeg gleder meg veldig til å være andregangs.

Du da?

Jeg har vært mye kvalmere dette svangerskapet, husker jeg var skikkelig kvalm sist også til tider, men nå orker jeg nesten ingenting, kaster opp en del og treninga som er så viktig (kronisk bekkenleddsyndrom etter førstemann) har tatt seg en laang pause. Håper det gir seg om noen uker!

Også skal jeg føde på ABC! Det tror jeg blir veldig bra:)

Så fint at du får tilrettelagt litt på jobben, får håpe du får til å ta litt flere pauser, dumt å presse seg for mye, selv om det sikkert er lettere sagt enn gjort, hehe.

Ja, det må jo bli gøy å få en baby i hus igjen :)

Dette blir mitt første barn, så er utrolig spent og gleder meg til det vi skal oppleve:)

Ja, får håpe du får trent litt igjen da.. :/ Hørtes ikke noe godt ut gitt! Ja, hører mye bra om ABC så det er jo bra:) Det ligger litt langt unna her, så skal søke plass på et annet sykehus:)

Ja, skulle gjerne hatt et par ekstra pauser, men de fleste synes det blir så dumt på jobben at jeg skal få mer pauser enn dem så er ikke enkelt der :/ Men skal prate med legen igjen om det også neste uke når jeg skal til legen:)

Hvor i landet kommer du ifra da :o)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...