Gå til innhold

Forsikring på lille poden.. ikke før den er 3 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ordne forskring på lille poden og jeg bruker gjensidige,, men kan ikke forsikre før den er 3 mnd??

hvor har du forsikring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er forsikret i Sparebank 1 og der kan de minste bli forsikret fra de er 2 mnd. Har en liten frøken på 4 mnd og vi forsikret henne når hun var 2 mnd.

Skrevet

vi skal etterhvert forsikre vår minste i IF som resten av familien:-) bare ikke kommet så langt enda (er snart 3 uker), så vet ikke om det er noen aldersgrense... storebror ble vel 4-5 mnd før vi fikk forsikret han...

Skrevet

jeg bruker Terra, og de kunne ikke gi forsikring før han var 3 mnd...

Betaler forresten 150 hver mnd.. (eller 147)

Skrevet

Det er helt vanlig hos de fleste forsikringsselskaper at man må vente til barnet er 3 mnd med å få forsikring, slik var det iallefall i 2008 da vi undersøkte rundt dette for vår gutt som da ble født... Jeg antar årsaken er at man vil la det gå litt tid etter barnet er født for at medfødte tilstander/sykdommer skal kunne bli oppdaget.. Vår gutt ble født i seteleie og måtte ha flere kontroller pga hoftene (som var helt fine heldigvis) og vi fikk ikke godkjent forsikringen før siste kontroll var gjennomført og han var erklært 100% frisk...

Skrevet

hos storebrand kan du tegne en forsikring fra med en gang barnet er født.. den dekker ikke like mye som etter barnet er fylt 3 mndr.. da kan man oppgradere.

Forsikringen (barneforsikring Mini) koster for vår veslejente 41 kroner pr måned

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

an kan på spedbarnsforsikring i gjensidige, denne varer opp til 3 mnd, og koster 30 kr :)

Skrevet

Gjensidige har forsikring fra 0 mnd. Bare ring !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...