Gå til innhold

Hva kan jeg gi i bursdagsgave til mammaen min? Noen tips?

Pulverheksa & Hokus og Pokus

Anbefalte innlegg

Verdens beste mamma har bursdag, hun blir 52 og jeg er helt tom for ideer..

Det har vært vanskelig nok å finne på alle julegavene hehe :)

Har dårlig tid på meg også. Har ikke fått kjøpt noen gave for vi har hatt syke barn i nesten 2 uker og det har gått i glemmeboken...

Hun får fotobok av barnebarna til jul.

Hva har dere kjøpt til mammaene deres til jul? Kanskje jeg får noen ideer :)

Blir kjempeglad for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mor har bursdag rett før jul hehe så det blir dobbelt.. til jul får hun klær, bilde av barnebarn og kalender av gulle mitt til neste år..

I bursdagsgave gir jeg enten spa eller middag på fin restaurant med meg, bare hun og jeg.. så vi får litt alenetid sammen og vi stooorkoser oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har bursdag like over jul, da får hun slik designwool lilla longs og trøye. Elsker å gå på ski og ellers turer i fjellet, og ulltøy trenger stadig en oppdatering:)

Til jul blir det en glasslysestake (hun fikk tre i fjor, så knuste desverre den ene nettopp), og elgskinnstøfler til å ha på hytta. Kjøpte de på www.skinnsaum.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen min ønsker seg hvertfall denne

http://beautysteals.com/c/bp/elizabeth-arden/bath-body/body-moisturizer/body-cream/91466/green-tea-honey-drops-body-cream.html

ellers får hun bilde av barnebarn til jul.

Syns også det Tullemor sa om middag ute hørtes koselig ut. Min mamma hadde blitt glad for det.

Og billetter til et eller annet show hvis man bor i større byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ga jeg mamma i morsdagsgave, kanskje litt liten gave til bursdag men en gave min mamma satt veldig stor pris på.

Jeg brant henne en cd !

Den hadde sanger som hun liker, danger hun sang for meg når jeg var liten, og sanger som inneholder litt sånn mamma tekster.. i love u mum og masse andre klisje sanger ;)

Hun ble hvertfall veldig rørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...