ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Spedbarns avføring kan vel variere og er kanskje ikke et 'fasit' svar på men jeg lurer på om smån har hatt et snev av diar? eller har.. da det er igrunn veldig veldig tyntflytende.. og kommer med et smell! Eller er det normalt? Han har god apetitt og mange tissebleier så bekymrer meg ikke for att han får for lite veske så det er nevnt. Tran.. skal begynne med det nå tenkte jeg.. har kjøpt inn d-dråper og itilfelle,, Men hvordan begynne med tran? Hvor mye er dagsdosen? Hva gir dere det med? takk :-)
Evigheten Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Min har også ganske tynn avføring til tider...varer noen dager, så blir den mer kornete igjen. Vi gir 2,5 ml tran, med skje. Man skal øke dosen gradvis, så det blir 5 ml ved 6 mnd. Mange synes det er lettere å gi tran med sprøyte. Vi prøvde det i førsten, men ho surkla så fælt etterpå. Etter vi begynte med skje svelger ho det lettere selv tror jeg. Best å prøve seg fram til hva en synes er best selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå